Web Analytics Made Easy - Statcounter

عنایت‌الله رحیمی، پنجشنبه در دیدار با مدیران ستادی استانداری فارس با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی شفاف، درست و مستند از عملکرد دولت باید در دستور کار همه مدیران قرار داشته باشد، اظهار داشت: مدیران باید تا آخرین لحظه در خدمت مردم و نظام باشند و برای حل مشکلات جامعه از هیچ کوششی دریغ نکنند زیرا کوتاهی در این زمینه موجب حسرت و پشیمانی در آینده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود ضمن اینکه :حریم قوه مجریه را حفظ کرده و اجازه دخالت به کسی نمی‌دهیم، بر این باوریم که گفت و گو و پیدا کردن راهکارهای مشترک، به نفع مردم و کشور است.

استاندار فارس ادامه داد: همگامی و همدلی میان مدیریت ارشد استان با دیگر قوا و ارکان استان برقرار است و می‌کوشیم در صلح و آرامش، اهداف استان را پیگیری کنیم، زیرا در آرامش هر ۲ طرف سود می‌کنند و در دعوا و درگیری هر دو طرف متضرر می‌شوند و این یک قاعده عقلی است.

رحیمی، با بیان این که پیگیری امور بسیار مهم است و ۸۰ درصد از حل مسائل را شامل می شود، گفت: انتظار داریم برادری، صداقت و همدلی میان مدیران این استان حاکم باشد و همه برای رفع معضلات، خدمت به مردم، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت تدبیر و امید تلاش کنند.

نباید چتر فعالیت‌های سیاسی کوچک شود

استاندار فارس، همچنین امروز (چهارم دی ماه ۹۹) در دیدار با اعضای انجمن اسلامی مهندسین این استان گفت: احزاب باید منافع ملی را بر منافع حزبی خود ترجیح دهند و دیدگاهایشان را در زمینه اداره کشور و مسائل سیاسی مطرح و از آن دفاع کنند.

رحیمی اضافه کرد: افرادی که در فعالیت‌های جمعی به ویژه سیاسی مشارکت می‌کنند مورد تکریم ما هستند، هر چند با آنان اختلاف دیدگاه داشته باشیم.

استاندارفارس، با بیان این که فعالیت‌های سیاسی هزینه‌های خاصی دارد، افزود: انسان سیاسی، مسوولیت پذیر و نوع دوست است و آرامش خود را فدای آرامش و پیشرفت جامعه می‌کند.

وی، با اشاره به این که باید از فعالیت سیاسی افراد در قالب چارچوب‌های قانونی حمایت کنیم و جامعه از فعالیت‌های سیاسی احساس کراهت نکند، اظهار داشت: جامعه‌ای می‌تواند به توسعه دست یابد که در تمام شئون به صورت منظم و نهادینه شده، اجازه فعالیت را به افراد بدهد.

رحیمی با بیان این که نباید چتر فعالیت‌های سیاسی کوچک شود، گفت: تصمیم‌گیرندگان باید به گروه‌های مختلف، اجازه حضور و فعالیت در زیر پرچم نظام را بدهند تا جامعه کاندیداهای مورد نظر خود را بیابد و در انتخابات شرکت کند.

استاندار فارس ادامه داد: اگر مردم بتوانند در چارچوب‌ قانون مطالبات به حق خود را پیگیری کنند، جامعه به سوی توسعه حرکت خواهد کرد، و حاکمیتی که مردم انتخاب می‌کنند نیز باید خود را در شاکله قانون مکلف به پاسخگویی به مطالبات مردم بداند.

رحیمی، با بیان این که ما در فضای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی واقعیتی به نام جمهوری اسلامی زیست می‌کنیم و باید شرایط آن را بپذیریم، اظهار داشت: احزاب نباید فعالیت براندازانه داشته باشند ولی تلاش برای اصلاح روش‌ها به معنای خیرخواهی است و حتی اگر برخی حاکمان برنتابند باید برای نقد و اصلاح روش‌ها تلاش شود.

وی، با اشاره به این که روش حکومت‌داری حتما باید بهبود یابد و اگر جز این اعتقاد دیگری داشته باشیم دچار عقب ماندگی خواهیم شد، افزود: احزاب اصلاح طلب باید واقعیت‌های جمهوری اسلامی را بپذیرند و برای اصلاح روش ها تلاش کنند.

استاندار فارس همچنین با تاکید بر ضرورت هم‌افزایی و تعادل میان ارکان اداره کشور به منظور توسعه بیشتر، بیان کرد: در شرایط تعارض و دعوا نمی‌شود جامعه را اداره کرد ولی با هم‌افزایی، منفعت بیشتری نصیب کشور خواهد شد.

رحیمی، یکی از کارکردهای گروه‌های سیاسی را ایجاد امید و نشاط در جامعه دانست و گفت: جامعه با امید و نشاط می‌تواند آینده روشنی برای خود تصور کند و برای تحقق آن تلاش کند، در حالی که جامعه خمود و ناامید نمی‌تواند برای آینده تلاشی داشته باشد.

وی ادامه داد: باید به آیندگان آموزش دهیم که صلح دوست، انسان دوست و مسلمان باشند.

استاندار فارس در بخشی دیگر از سخنان خود با ابراز خشنودی از فعالیت‌های مهندسین در سپهر سیاسی کشور، گفت: نخستین رگه‌های تغییر در نهضت اسلامی که موجب انقلاب اسلامی شد توسط مهندسین صورت گرفت و اولین دولت موقت نیز توسط مهندسین خوشنام، متدین، میهن پرست و مردم دوست ایجاد شد که توانستند کشور را از بحران‌های اولیه عبور دهند و امتیاز خاصی برای خودشان نخواستند.

برچسب‌ها دولت تدبیر و امید استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دولت تدبیر و امید استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس دولت تدبیر و امید استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس اخبار کنکور فعالیت های سیاسی استاندار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، محسن برزو زاده در گردهمایی معاونت حوزه اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات که با حضور قائم‌مقام معاونت هماهنگی و امور اجرایی و مدیرکل هماهنگی استان‌های دیوان محاسبات، مدیران کل، حسابرسان کل، معاونین، مشاوران و مدیران گروه‌های حسابرسی و با محوریت بررسی فرآیند تفریغ بودجه و نظارت بر شرکت‌ها برگزار شد، اظهار داشت: بررسی عملکرد شرکت‌های بزرگ دولتی و شبه‌دولتی به صورت هفتگی دنبال می‌شود و در این جلسات مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت‌ها به ارائه گزارش عملکرد خود می‌پردازند.
معاون فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات با تاکید بر اینکه آنچه به عنوان یکی از برنامه‌های نظارتی دیوان محاسبات از اهمیت بالایی برخوردار است، نظارت بر شرکت‌ها است، افزود: چک لیست این شرکت‌ها به همراه سود و زیان آنان توسط گروه‌های حسابرسی تهیه و تاپایان امسال شناسایی و تکمیل آن انجام می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تفریغ بودجه اشاره کرد و افزود: تفریغ بودجه سال ۱۴۰۲ شامل۴۵۰ بند است که ۸۷ درصد آن متعلق به معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی است که در آن علاوه بر وضعیت تحقق اعتبارات در موضوعات مختلف، آخرین وضعیت اعتباراتی که باید تا شهریورماه سال گذشته توسط دستگاه‌های اجرایی مصرف می‌شد، نیز گزارش می‌شود.
ابراهیم نامداری قائم‌مقام معاونت هماهنگی و امور اجرایی و مدیرکل هماهنگی استان‌های دیوان محاسبات کشور نیز در این گردهمایی با قدردانی از زحمات مدیران، حسابرسان کل و حسابرسان اظهار داشت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در معاونت هماهنگی و امور اجرایی تلاش ما بر این است، تا با تامین زیرساخت‌های مورد نیاز، تفریغ بودجه به بهترین شکل ممکن و در مدت زمان پیش بینی شده انجام شود.
وی افزود: رویکرد دیوان محاسبات کشور این است که، تفریغ بودجه به گره گشایی اقتصادی و حل مسأله کمک کند و در کنار گزارش‌ها نیز پیشنهاد‌های کارشناسانه ارائه دهیم.
براساس این گزارش، در این نشست گزارشی از نظارت بر شرکت ها، پیگیری احکام تفریغ بودجه و بررسی فرآیند‌های آن از سوی مدیران مربوطه ارائه شد.

دیگر خبرها

  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • دولت دنبال رفع دغدغه‌های معلمان است + فیلم
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • کدام دستاورد‌های دولت رئیسی را می‌توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • پروژه قهرمان‌سازی از رئیسی؛ کدام دستاورد دولت در قالب فیلم و سریال می‌گنجـد؟
  • کدام دستاوردهای دولت رئیسی را می توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود