Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطلبی پور شهردار سرایان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: روز ۵ دی روز ملّی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی نامیده شده است که هدف از یادآوری و بزرگداشت آن جلب نظر و توجه عمومی به مخاطرات ناشی از وقوع پدیده‌ های طبیعی مانند زلزله، سیل، طوفان، خشکسالی و شناسایی عوامل پیشگیری و کاهش خسارات ناشی از آن خصوصاً تلفات جانی و گسترش فرهنگ ایمنی در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این روز فرصت مغتنمی است تا توانمندی‌ های شهرستان و نیز میزان آمادگی برای مقابله در برابر بلایای طبیعی را مورد سنجش قرار دهیم.

مطلبی پور بیان کرد: باید از قبل نقاط ضعف و قوت را شناسایی و نسبت به رفع معایب و تقویت نقاط مثبت با انجام مانور در بخش‌ های مختلف اقدام کنیم و به این ترتیب در برابر حوادث طبیعی میزان خسارت را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید

مقاوم سازی ساختمان های خشت و گلی سردوان زیرکوه

شهردار سرایان در ادامه عنوان کرد: پیشگیری و آمادگی مقابله با این موارد مستلزم جلب مشارکت مردم و برانگیختن حس کنجکاوی آن‌ها نسبت به پدیده‎ های طبیعی، ایجاد فرهنگ ایمنی و مقاوم ‎سازی و درنتیجه کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله، است.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایمنی در برابر زلزله بلایای طبیعی ایمنی و مقاوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟

علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی درباره افزایش حق مسکن کارگران گفت: در نشست اخیر کمیسیون اجتماعی که با حضور وزیر کار برگزار شد، آقای مرتضوی در جریان گزارشی که از عملکرد وزارت کار به اعضای کمیسیون ارائه کرد، به موضوع افزایش حق مسکن هم اشاره کرد و گفت که قرار است بند مربوط به افزایش حق مسکن کارگری را اصلاح کنند.

وی افزود: البته با توجه به اینکه افزایش حق مسکن علاوه بر مصوبه شورای عالی کار نیاز به تایید هیئت وزیران هم دارد، اما آقای مرتضوی تصریح کرد که وزارت کار برای اولین بار پیشنهاد افزایش دو برابری حق مسکن را مطرح کرده است.

رئیس فراکسیون کارگری گفت: به محض اینکه این پیشنهاد در شورای عالی کار تصویب و پس از آن مورد تایید هیئت وزیران قرار گیرد، برای دستگاه‌های مرتبط لازم‌الاجرا خواهد بود.

منبع: رکنا

tags # مسکن سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • اتمام عملیات بهسازی بلاک ساقه – باغیک قم
  • خرید ترموود ایرانی از تولید کننده
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی ۳ برابر شد
  • درمان معجزه‌آسای حساسیت فصلی با عطر طبیعی
  • نوشیدن آبمیوه طبیعی در کودکی می‌تواند از ابتلا به چاقی در بزرگسالی جلوگیری کند