Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ دلاور القاصی مهر عصر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام اظهار کرد: مقابله با اراذل و اوباش و همچنین بدحجابی و بدپوششی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی است که به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و برای آن قرارگاه‌های جداگانه‌ای تشکیل شده است.

وی گفت: در راستای مقابله با آن پوششی و بدحجابی پلیس به صورت هوشمند با راه اندازی طرح ناظر اقدامات خوبی را از سال‌های قبل آغاز کرده و در آینده نیز به صورت ویژه به آن پرداخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ القاصی مهر به موضوع قاچاق کالا و ارز به ویژه قاچاق احشام اشاره کرد و گفت: قاچاق پدیده ارزنده‌ای برای مردم این استان نیست و پلیس با اقتدار نخواهد گذاشت که قاچاقچیان به اهداف شما خود که همان ضربه به تولید داخل است، برسند.

وی با بیان اینکه قرارگاه ویژه ای برای ورود و خروج قاچاق تشکیل شده است، عنوان کرد: در چند ماه اخیر از خروج ۹۰۰ راس دام جلوگیری شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام موضوع اقدامات پلیس استان در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیز اشاره کرد و گفت: در جاهایی که به واسطه قرمز بودن شهرهای استان، ادارات و نهادها با تأخیر و تعدیل نیرو مواجه بودند، پلیس با ظرفیت ۱۰۰ درصد و در راستای تمهیدات ترافیکی فعالیت کرده و می‌کند.

۷۰ درصد پرونده‌های ارجاع شده در کلانتری‌ها به صلح ختم می‌شود

وی تصریح کرد: پلیس استان در راستای تمهیدات اندیشیده شده توسط ستاد مدیریت کرونا با جلوگیری از ورود و خروج‌های غیر ضرور تلاش‌های زیادی برای کم کردن و ریشه کنی این ویروس منحوس در استان انجام داد که ثمره آن کاهش مرگ و میر و تعداد مبتلایان به این ویروس در روزهای اخیر در استان شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام به کاهش چشمگیر جرم نسبت به سایر استان‌ها در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: جرم کلاهبرداری به عنوان شایع‌ترین جرایم در استان وجود دارد که می‌طلبد مردم با رعایت توصیه و هشدارهای پلیسی، مورد سوءاستفاده کلاهبرداران قرار نگیرند.

سرهنگ القاصی مهر در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات پلیس در حوزه اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: تجهیز کلانتری‌ها به مراکز مشاوره‌ای و راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو، موجب شده است که از ۷۰ درصد پرونده‌های ارجاع شده در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های حوزه استحفاظی به صلح و سازش ختم شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: در کاهش تصادفات درون و برون شهری رتبه برتر کشوری را داریم که قصد داریم با هوشمند سازی تجهیزات پلیس، بیش از پیش تخلفات راهنمایی و رانندگی را کاهش دهیم.

سرهنگ القاصی مهر گفت: امیدوارم با استفاده از ظرفیت و همکاری ائمه جمعه و جماعت، اعضاء شورای تامین، ریش سفیدان و معتمدان، ادارات دولتی و غیردولتی و همه مردم عزیز استان ایلام بتوانیم امنیت و آرامش استان را بیش از پیش ارتقاء دهیم.

کد خبر 5104057

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی ایلام ایلام قاچاق ویروس کرونا شیراز روز پرستار کرمانشاه شب یلدا پرستار گرگان بارش برف آمار کرونا قاسم سلیمانی بوشهر شهرستان کرج عکس استانها شهرکرد اشاره کرد و گفت استان ایلام القاصی مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • سمی و سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری