Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، غالباً بازیکنان فوتبال از لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان تمجید می‌کنند و حالا یان اوبلاک دروازه بان تیم اتلتیکو مادرید در مصاحبه‌ای توضیح داده است که چرا لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است.

اوبلاک معتقد است آن چه که لیونل مسی را بهترین بازیکن جهان کرده، توانایی او در دیدن همه اتفاقات در زمین بازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی، برنده ۶ توپ طلا، روز سه‌شنبه یک بار دیگر تاریخ ساز شد و در پیروزی ۳ بر صفر بارسلونا برابر رئال وایادولید با زدن گل شماره ۶۴۴ خود برای بارسلونا رکورد گلزنی "پله" برای یک باشگاه را شکست.

برای دست‌یابی به چنین موفقیتی در ۱۶ فصل (بدون احتساب این فصل) به طور میانگین در هر فصل ۴۰ گل مورد نیاز است و با در نظر گرفتن این نکته که مسی در فصل ۵ - ۲۰۰۴ فقط در ۹ دیدار برای بارسا به میدان رفت او باید به طور میانگین ۴۳ گل در ۱۵ فصل می‌زده است.

حالا دروازه بان اتلتیکو مادرید که در ۱۷ بازی برابر لیونل مسی ۱۰ گل دریافت کرده، فاش کرد که رویارویی با مسی ستاره آرژانتینی چگونه است.

اوبلاک درباره مسی به اسکای اسپورتس گفت: او به پا‌های من نگاه می‌کند، اگر من یک قدم بردارم، او آن را خواهد دید و به سمت دیگر شوت خواهد زد. به همین دلیل است که او بهترین است. به همین دلیل بازی کردن مقابل او دشوار است. مسی این را نشان نمی‌دهد، اما همیشه نگاه می‌کند. او همیشه در حال تماشای شما است. چشم‌های او به توپ است، اما شما را می‌بیند. "

اوبلاک ادامه داد:"او همه چیز را می‌بیند. فکر می‌کنم عجیب است. بعضی وقت‌ها شما فکر می‌کنید که شما همه چیز را کنترل می‌کنید و او را تحت کنترل دارید، اما در یک ثانیه او بازی را تغییر می‌دهد، گل می‌زند و بارسلونا پیروز می‌شود."

دروازه بان بارسا افزود:"گاهی اوقات شما او را نمی‌بینید. شاید فکر کنید خیلی موقعیت خطرناکی نیست و آن وقت است که او گل می‌زند. این اتفاق فصل گذشته برای ما افتاد. شما باید ۱۰۰درصد تمرکز داشته باشید. او هنوز هم بهترین بازیکن جهان است."

اوبلاک افزود: مسی گل‌های بسیار زیادی به من زده است، اما او بازیکن بزرگی است. بازیکنی فوق العاده، بهترین بازیکن! بار‌ها اتفاق افتاده است که او گل می‌زند و شما احساس می‌کنید که نمی‌توانید بفهمید او چگونه آن قدر راحت گل زده است. گاهی اوقات احساس می‌شود او فقط توپ را با پاس درون دروازه جای داده و حتی شوت هم نزده است. "

بیشتربخوانید 

نیمار با عذرخواهی به بارسلونا باز خواهد گشت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش بارسلونا لیونل مسی بهترین بازیکن جهان لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم (رأس) باهوش ایران به تمامی جوایز فردی چنگ زد و شد یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتسال ایران که بی‌رحمانه دروازه‌ها را به آتش می‌کشد و بی‌مقدمه دروازه‌بان‌ها را شکار می‌کند. تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا اگر به یک گل نیاز داشت، او دو گل می‌زد و بازی‌هایش را با تکیه به هنرنمایی او در گشودن دروازه‌ها آغاز می‌کرد. با این وصف، نام سعید احمدعباسی در سیاهه برترین‌های رقابت‌ها جای گرفت تا به یکی از آرزوهای دوران جوانی‌اش رنگ و بوی حقیقت ببخشد.

ویدئو: 331305

احمد عباسی در جام ملت‌های آسیا هشت‌ گل به ثمر رساند و بارها مدافعین و سنگربانان حریف را عذاب داد. نمایش خیره کننده این بازیکن در دیدارهایی که حتی موفق به گلزنی هم نمی‌شد، از او بهترین بازیکن زمین می‌ساخت. یک رأس تمام عیار که سرعت، مهارت، چرخش بدن، دریبل‌ها، توازن و تمام کنندگی‌اش تیم‌ها را مبهوت کرد.

باید گفت احمدعباسی برای تیم ملی هم بهترین گلزن بود و هم بهترین بازیکن، برای وحید شمسایی هم بهترین شاگرد بود و هم بهترین دوست. بازیکنی که همیشه به نگرانی‌ها مهر باطل زد.

تفکیک گل‌های سعید احمدعباسی در جام ملت‌های آسیا 2024؛

دو گل به تیم ملی افغانستان
دو گل به تیم ملی بحرین
دو گل به تیم ملی کویت
یک گل به تیم ملی قرقیزستان
یک گل به تیم ملی تایلند

سعید احمدعباسی، سومین دوره جام ملت‌های آسیا را تجربه کرد و در این رقابت‌ها مجموعا ۱۶ بار دروازه‌ها را فتح کرد.

دیگر خبرها

  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد