Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدها نفر از مسافرانی که از دبی و چند کشور دیگر به فلسطین اشغالی بازگشته‌اند حاضر نیستند به مراکز قرنطینه ایجاد شده در هتل‌ها بروند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم یانت پایگاه اطلاع رسانی روزنامه یدیعوت احارانوت خبر داد صدها نفر از اسرائیلی هایی که از دبی و چند نقطه دیگر به فرودگاه بن گوریون تل آویو آمده اند حاضر نیستند به هتل های قرنطینه ای که برای آنها تدارک دیده شده است بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

به گزارش این رسانه عبری زبان ، بیش از دو ساعت است که درگیری لفظی شدیدی بین مسافران و مسئولین بهداشتی و امنیتی در فرودگاه ادامه دارد.

یانت به نقل از یکی از مسافران که در وسط سالن فریاد می کشید نوشت: آنها می خواهند ما را به زندان ببرند، این دولت شایسته هیچ توجه و احترامی نیست ، آقای (نخست وزیر) مطمئن باش دیگر کسی به تو رای نخواهد داد ، همین رشوه ، کلاهبردی و خیانت در امانت برای تو کافی است و این تنها چیزی است که ما در اینجا به دست آورده ایم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

خبرنگار این رسانه گزارش می دهد در حالی که بسیاری از مسافران اعلام می کنند کسی در فرودگاه پاسخگوی آنها نیست، شلوغ ترین قسمت سالن خروج بخش مشخص کردن استثناها است به طوری که همه می خواهند مستثنی شده و به جای رفتن به قرنطینه در خانه خود قرنطینه شوند.

رژیم اسرائیل|همه به قرنطینه رفتند باراک به خانه‌اش رفت/ قاضی تحقیق پرونده نتانیاهو به کرونا مبتلا شد

جینی یکی از مسافران سه پروازی که از دبی در فرودگاه بن گوریون به زمین نشسته گفت : من به هیچ عنوان حاضر نیستم به هتل بروم ، این محال است که من از این هرج و مرج به یک هرج و مرج دیگر بروم، آنجا دقیقا یک زندان است، می خواهند تمام حقوق ما را از ما سلب کنند.

این در حالی است که چند ساعت پیش، پایگاه اطلاع رسانی معاریو در گزارشی از شرایط سخت و فجیع حاکم بر هتل های قرنطینه نوشته و آن را یک رسوایی بزرگ برای ساختار مدیریتی رژیم اسرائیل توصیف کرد.

به نوشته این پایگاه عبری زبان ، شرایطی که با زندانیان در زندان رفتار می شود محترمانه تر از رفتاری است که  با مسافران قرنطینه شده در این اماکن صورت می پذیرد.

گفتنی است شرایط در این مراکز به حدی سخت و غیر محترمانه است که باعث شد  3 روز پیش یکی از مسافران قرنطینه شده در این مراکز دست به خودکشی بزند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به رفح به یک درگیری سیاسی در اسرائیل تبدیل شده است

 

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه مرکز اطلاع رسانی فلسطینی، یکی از رهبران جنبش حماس تاکید کرد: کشور‌هایی که اقدام به صدور بیانیه‌های مشترک می‌کنند، بهتر است تحرکی عملی برای توقف جنگ در غزه داشته باشند.

اسامه حمدان تاکید کرد که با گروه‌های فلسطینی طرحی را برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ در غزه ارائه دادیم.

حمدان گفت ما در برابر فرصتی حقیقی برای وحدت فلسطینیان بر سر پروژه آزادسازی و تشکیل کشور مستقل فلسطین هستیم.

وی افزود: عملیات رفح بیشتر از اینکه یک تحرک نظامی باشد، به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است.

اسامه حمدان تاکید کرد شاخه نظامی حماس مادامی که اشغالگری وجود داشته باشد، پابرجا خواهد بود و پس از تشکیل کشور فلسطین هم در مورد آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • هشدار آنروا: اسرائیل در تدارک عملیات نظامی بزرگ در رفح است
  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند
  • (ویدئو) جدال با میراث شوم جنگ؛ زنی که رهبر مین‌زدایی در لبنان است
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • کمک ۱۷ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به مهاجرین افغانستانی
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی در اسرائیل تبدیل شده است
  • حمله به رفح به یک درگیری داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است