Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بررسی آماری آخرین وضع بیماری کرونا در استان سمنان از دو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و شاهرود، نشان می‌دهد که تا روز چهارم دی‌ماه امسال، ۲۰ هزار و ۳۸۷ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان شناسایی شده است.

از این تعداد، تاکنون ۶ هزار و ۷۱۴ نفر از بیماران با تلاش کادر بهداشت و درمان در سراسر استان سمنان بهبود یافته‌اند و متأسفانه، ۸۴۲ نفر نیز قربانی کرونا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی آمارهای ۲۴ ساعت قبل کرونا نیز از شرایط خاص همه‌گیری این ویروس در سراسر استان سمنان حکایت دارد.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته در استان سمنان، ۷۶ مورد قطعی ابتلا به بیماری کرونا شناسایی شده و شمار قربانیان کرونا به یک نفر رسیده است.

هم‌اکنون ۹۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های استان سمنان بستری هستند و در شبانه‌روز گذشته، ۱۴ نفر از بیماران از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/ن/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان بیماران بیمارستان ها دانشگاه علوم پزشکی کووید ۱۹ استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد

به گزارش «تابناک»، بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی نوشت: این خواننده که در هفته های گذشته با کمپانی طرف قرارداد سابق خود به مشکلاتی برخورده، به نظر میرسد همچنان درگیر این موضوعات است و حالا احتمالا شدت این فشارها و موارد دیگر جوری ست که احوالات جسمی آرمین را نیز تحت تاثیر قرار داده است. این خواننده هفته گذشته در نامه ای به دفتر موسیقی ارشاد خواستار ممانعت از هرگونه اقدامی در خصوص قرارداد مورد بحث با شرکت مربوطه شد و مدعی ست آن قرارداد از سوی او فسخ شده است. این در شرایطی ست که کمپانی ترانه شرقی برای روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت کنسرت این خواننده را قرار است برگزار کند و تبلیغات محیطی گسترده ای را نیز در سطح شهر انجام داده و بلیت فروشی کرده است.

حالا در ساعات گذشته آرمین زارعی از شدت فشار عصبی در بیمارستان بستری شده و مشخص نیست آیا کنسرت این خواننده ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت در تهران روی صحنه خواهد رفت یا خیر.

کمپانی "ترانه شرقی" همچنان درباره همه حواشی این دو هفته سکوت اختیار کرده است.

دیگر خبرها

  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • رشد ۵۹ درصدی تجارت خارجی استان سمنان
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • اینفوگرافیک| قیمت خودروهای وارداتی
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • تجارت خارجی استان سمنان ۵۹ درصد رشد داشت
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید