Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم محمدنژاد سرپرست شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بیان کرد: برابر دستورالعمل کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری، از پانزدهم آبان‌ماه سال جاری، بیش از ۲۳۰ قلاده سگ بالغ و ۵۰ قلاده توله سگ زنده گیری و تحویل سایت نگهداری سگ‌های بلاصاحب در پیربله مهاباد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: واحد زنده گیری سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر شامل دو نفر نیروی آموزش دیده و یک وانت سایپا با راننده به صورت مستمر و روزانه، نسبت به زنده گیری و جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب فعال شده است.

محمدنژاد در مورد آمار سگ‌های عقیم‌شده اظهار داشت: تاکنون حدود ۵۰ قلاده عقیم‌سازی شده اند که پس انجام مراحل واکسیناسیون و عقیم سازی، سگ‌های واجد شرایط برابر نظر انجمن حمایت از حیوانات ژین و دامپزشک مستقر در سایت، با اخذ تعهد برای امر نگهبانی به متقاضیان واگذار می‌شود.

سرپرست شهرداری مهاباد اضافه کرد: در این راستا، کارگروه کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری، با حضور اعضا تشکیل و فعال شده و انجمن حمایت از حیوانات ژین هم در این زمینه همکاری‌های چشمگیری با شهرداری داشته است.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سگ های ولگرد انجمن حمایت از حیوانات حیات وحش زنده گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)

عشق، عشق است! «دوست داشتن» همه‌جا با توجه و مهربانی و لمس کردن نشان داده می‌شود. اینگونه است که برای همه‌ی ما عشق در هر نوعی قابل درک است.

به گزارش زومیت، آراویند رام (Aravind Ram)، عکاس دلباخته‌ی حیات وحش است که مجموعه‌ای از تصاویر عاشقانه‌ی حیوانات را به‌اشتراک می‌گذارد. او باتوجه به درکی که از رابطه‌ی حیوانات دارد، تصاویر زوج‌های عاشق وحشی را در مجموعه‌ی «عشق در قلمرو حیات وحش» قرار داده است. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • غذا دادن غیراصولی منجر به افزایش سگ‌های پرسه‌زن می‌شود
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران