Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: پنالتی اولی که برای ذوب‌آهن اعلام شد و بر نتیجه بازی خیلی تأثیرگذار بود به‌زعم ما اشتباه بود و داور یک عذرخواهی به ما بدهکار شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید الهویی در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

فکر می‌کنم بینندگان بازی متفاوتی نسبت به سایر بازی‌هایی که در لیگ برتر برگزار می‌شود تماشا کردند و هواداران فوتبال از تماشای این مسابقه لذت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

هم تیم ما و هم ذوب‌آهن به خاطر موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم. ما خیلی بدشانس بودیم و نتوانستیم موقعیت‌های بسیار خوبی که به دست آوردیم را به گل تبدیل کنیم. خیلی خوش‌شانس بودیم که یک پنالتی حریف از دست رفت؛ هرچند که درباره پنالتی‌ها صحبت زیاد داریم و فکر می‌کنم اتفاقات داوری جای بحث و کارشناسی زیادی دارد.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان  ادامه داد:

پنالتی اولی که برای ذوب‌آهن اعلام شد و بر نتیجه بازی خیلی تأثیرگذار بود به‌ زعم ما اشتباه بود که نسبت به اعلام آن اعتراض داشتیم. فیلم این صحنه را هم از دوربین باشگاه خودمان و هم از دوربین تلویزیونی دیدیم. متأسفانه آقای سیدعلی اشتباه کرد و نسبت به این صحنه اعتراض داشتیم.

الهویی گفت:

زمانی که در زمین حریف بازی می‌‌کنید و با خلق یکی دو موقعیت در ابتدای مسابقه سوار بر بازی می‌شوید و در ادامه، در صحنه‌ای ساده داور اشتباه بزرگی انجام می‌دهد باعث ناراحتی و عصبانیت ما می‌شود، به خصوص اینکه از ابتدای فصل تاکنون ۴ پنالتی به ضرر ما اعلام شده که تنها یکی از آنها درست بوده است. این حرف ما نیست و حرف کارشناسانی است که در دو برنامه تلویزیونی صحبت کردند. ۳ پنالتی اشتباه مانند اتفاق دیدار ما با صنعت نفت آبادان جریان بازی را معکوس می‌کند و تیم را از نظر ذهنی بهم می‌ریزد.

وی اضافه کرد:

پنالتی دوم ذوب‌آهن درست بود و اعتراضی به آن نداریم اما آقای سیدعلی در صحنه پنالتی اول اشتباه کرد. ایشان قبلاً یک بار به خاطر اشتباه خود عذرخواهی کرده بود و فکر می‌کنم یک عذرخواهی دیگر به ما بدهکار شد.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بیان کرد:

طبیعتاً از دست رفتن پنالتی دوم ذوب‌آهن به ما خیلی کمک کرد اما یادمان نرود شکل بازی که ما ارائه می‌دادیم آن‌قدر خوب بود که ما نه‌تنها در نیمه اول بلکه در نیمه دوم هم سوار بازی بودیم و ذوب‌آهن که جزء تیم‌های خوب لیگ است را مجبور کرده بودیم که به ضدحملات دل ببندد. فکر می‌کنم در صحنه گل خود حدود ۱۵ پاس داده‌ایم که نشان می‌دهد سوار بر بازی بودیم. از دست رفتن پنالتی دوم ذوب‌آهن قطعاً به ما کمک کرد اما کیفیت تیمی بالایی که داشتیم به ما کمک کرد تا بازی خوبی ارائه دهیم و از تساوی ناراضی هستیم.

الهویی تصریح کرد:

تیم گل‌گهر از شهری بسیار کوچک با جمعیتی ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار نفری در حال تبدیل شدن به باشگاهی نمونه در کشور است. از فدراسیون فوتبال درخواست می‌کنیم به تمام تیم‌ها به یک چشم نگاه کند و کمیته داوران عدالت را رعایت کند. افرادی که باید قضاوت عادلانه داشته باشند نباید کاری انجام دهند که برای تیم‌ها و مربیان این شائبه ایجاد شود که شاید جامعه فوتبال نمی‌خواهد باشگاهی جدید از شهری کوچک در فوتبال ایران موقعیت خوبی پیدا کند. امیدوارم دوستان در فدراسیون فوتبال و کمیته داوران کمک کنند که فضایی عادلانه در فوتبال برای تمام باشگاه‌ها ایجاد شود که شایستگی تیم‌ها جایگاه آنها را در جدول تعیین کند و در این صورت فوتبال ما پیشرفت می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن سعید الهویی گل گهر سیرجان گل گهر سیرجان فکر می کنم مربی تیم ذوب آهن تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم

طرفداری | بنر توهین‌آمیز در دست دنزل دومفریز در جشن قهرمانی اینتر، سر و صدای زیادی در فوتبال ایتالیا و شهر میلان به پا کرده است. در این بنر که برگرفته از بازی مشهور GTA است تصویر دومفریز را نشان می‌دهد که قلاد سگی با چهره تئو هرناندز، ستاره میلان را در دست دارد. مدافع هلندی اینتر به دلیل در دست گرفتن این بنر با جریمه نقدی روبرو خواهد شد. او به دلیل این رفتار ناشایست خود از تئو هرناندز عذرخواهی کرد.

بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ دومفریز در استوری اینستاگرام نوشت:

در طول جشن قهرمانی، بنری در دست گرفتم که تصویری نامناسب را نشان می‌داد. من متوجه شدم که با در دست گرفتن این بنر، مرتکب اشتباه شده ام. این اقدام من اصلاً هوشمندانه و صحیح نبود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!