Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_ استاندار خراسان جنوبی از راه اندازی ستاد توسعه خاوران در راستای تحقق شعار"تدبیر، تلاش و توسعه" از هفته آینده در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ حمید ملانوری شمسی با اعلام این خبر شامگاه پنج شنبه در جلسه هم اندیشی رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان خاطرنشان کرد: ستاد توسعه خاوران متشکل از نمایندگان بخش دولتی و خصوصی در استان آغاز به کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:مدیران باید تسهیل گر فعالان بخش های اقتصادی، اجتماعی،فرهنگی و... باشند، زیرا توسعه استان  با واگذاری امور  به بخش خصوصی که از تفکر توسعه ای برخوردارند، محقق می شود.

ملانوری یکی از مهمترین ملاک های ارزیابی مدیران استان را  هنر استفاده از ظرفیت رسانه ای این خطه دانست و افزود: مدیران باید از همه ظرفیت های رسانه ای استان شامل صدا و سیما، روزنامه ها، خبرگزاری ها، پایگاههای خبری و فضای مجازی جهت ارائه گزارش مداوم فعالیت های دستگاه های اجرایی به مردم  بهره ببرند، زیرا  دلگرمی بیش از پیش  مردم استان را به دنبال خواهد داشت.

استاندار خراسان جنوبی افزود: همه رده های مدیریتی استان از صدر تا ذیل باید خود را مسئول حل مشکلات مردم بدانند و در این راه با افزایش تحرک و پویایی بیشتر، تلاش کنند.

وی افزود: استان در کنار ظرفیت های کم نظیر و ثروت مثال زدنی خود در معدن، نیروی انسانی متخصص، تولید محصولات استراتژیک کشاورزی، وجود سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، مرز، میراث فرهنگی و گردشگری و ...  از استان های کم برخوردار کشور محسوب می شود که ثروت آن هنوز نتوانسته رفاه را برای مردم این جغرافیا به ارمغان آورد به همین  جهت اعتماد به بخش  خصوصی نظیر اتاق بازرگانی،اتاق تعاون ،اتاق اصناف و ... می تواند توسعه پایدار، متوازن و همه جانبه را برای استان به همراه داشته باشد.

ملانوری جزیره ای عمل نکردن نهادهای اجتماعی، نخبگان، دانشگاهیان و مدیران را عامل مهم توسعه در این استان خواند و گفت: دستیابی به توسعه ایده آل، با هم افزایی مثبت و جزیره ای عمل نکردن همه بخش ها حاصل می گردد و اولین قدم در این راه تقویت "نگاه توسعه ای" و نهادینه شدن آن در استان است.

10 هزار شاخه گل نرگس از استان خراسان جنوبی به امارات صادر می‌شودپایگاه‌های امداد جاده‌ای خراسان جنوبی باید تجهیز شوندبازدید رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از دفتر استانی تسنیم/ 98 هزار خدمت توسط پلیس راهور استان به مردم ارائه شد

انتهای پیام/252

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر جهاد کشاورزی تربت جام روز چهارشنبه گفت: این مرکز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین در حاشیه شهر احمدآباد صولت و در هشت کیلومتری جاده تایباد- تربت جام احداث شده است.   باقر خدادادی افزود: میدان عرضه دام زنده تربت جام شامل پست دامپزشکی، محل کشتار اضطراری، اتاق معاینات دامپزشکی، مرکز خدمات دامپزشکی و دامپروری، سکوی تخلیه و بارگیری دام، کوره لاشه‌سوز، انبار علوفه و مواد کنسانتره ، محل شب ماند دام، باجه بانکی، باسکول و پارکینگ است.   وی ادامه داد: فعالیت این مرکز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان تربت جام است و مردم می توانند با اطمینان خاطر از رعایت موازین بهداشتی با حضور در این محل، بدون واسطه گوسفند زنده را تهیه کنند.   مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: برای ایجاد تعادل در فروش دام زنده، دامداران و گله داران در روستاهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد می‌توانند دام زنده تولیدی خود را در این محل عرضه کنند.   جمعیت دامی شهرستان تربت جام شامل ۳۶۰ هزار راس دام سبک و ۱۲ هزار راس دام سنگین است.

دیگر خبرها

  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • فیلم محاصره وزیر جوان دولت رئیسی در میان مردم معترض
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی