Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اسماعیل الله دادی مدیرگمرک چهارمحال و بختیاری در آیین استقرار انبار اختصاصی گمرک در شرکت ورق‌های پوشش دار گفت: با استقرار انبار اختصاصی گمرک در صنایع بزرگ استان، زمان انجام تشریفات گمرکی برای ترخیص کالا‌های وارداتی و صادراتی به کمترین زمان ممکن کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با انجام فرایند تشریفات گمرکی در صنایع علاوه بر کاهش هزینه برای تجار و دولت، زمان انجام تشریفات گمرکی کالا‌های وارداتی و صادراتی از بنادر مرزی کشور به کمتر از یک ساعت کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید

ترخیص کالا‌های رسوبی از گمرک چهارمحال و بختیاری

الله دادی از ترخیص بیش از ۶۰ کانتینر ماشین‌آلات اولیه در شرکت فولاد ورق‌های پوشش‌دار استان خبر داد و اضافه کرد: در هفته آینده نیز ۵۰ کانتینر ماشین‌آلات صنعت فولاد از بنادر جنوب کشور برای انجام امور گمرکی مستقیم به انبار اختصاصی گمرک در مقصد ارسال و ترخیص خواهد شد.

او استقرار انبار اختصاصی گمرک در مجتمع پتروشیمی لردگان در سال ۹۸ را نیز یادآور شد و گفت: امسال نیز به منظور تحقق شعار جهش تولید حذف تشریفات گمرکی اضافه در بنادر مرزی و هدایت کالا‌ها برای ترخیص در گمرکات مقصد در دستورکار دولت قرار دارد.

الله دادی گفت: در این طرح متقاضیان و صاحبان صنایع می‌توانند اظهارنامه خود را به صورت الکترونیکی برای گمرک ارسال کنند و کارشناسان گمرک با ارزیابی کالا در محل واحد تولیدی، تشریفات گمرکی را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

او افزود: با اقدام ارزنده گمرک در سال‌های اخیر، اسامی شرکت و واحد‌های تولیدی خوش حساب که سابقه قاچاق کالا ندارند، احصا و مجوز خروج کالا برای این واحد‌ها با ارزیابی اجمالی در سریع‌ترین زمان ممکن صادر می‌شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورق های پوشش دار انبار اختصاصی گمرک تشریفات گمرکی جهش تولید انبار اختصاصی گمرک تشریفات گمرکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان 
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری