Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@06:37:42 GMT

افشاگری گل‌محمدی در مورد جدایی رسن

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۶۹۰۶

آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل محمدی عصر پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران در قائمشهر گفت: جدایی این بازیکن بسیار خوب، آن هم پس از قهرمان نشدن در آسیا شوک مضاعفی را به تیم ما وارد کرد و شوک بیشتر نیز حمایت برخی از افراد در باشگاه از این جدایی بوده است.

وی اضافه کرد: ما در باشگاه پرسپولیس آدم‌های بزرگی داریم، ولی حمایتشان از جدایی بشار رسن برای ما جای سئوال دارد، چرا که ما یکی از بازیکنان خوب خود را از دست دادیم و امیدوارم که بازیکنانی که در تیم داریم، بتوانند جای این بازیکن را پر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرسپولیس تهران گفت: شکست تیم ما در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا شوک زیادی را به بازیکنان و حتی کادر فنی وارد کرد و همچنان با گذشت چند روز در شوک از دست دادن آن قهرمانی قرار داریم.

وی افزود: بازیکنان ما از لحاظ روحی و روانی آمادگی خوبی برای بازی برابر تیم نساجی که نخستین بازی ما پس از ناکامی در رقابت‌های قهرمانان آسیاست، ندارند، ولی راهی هم جز فراموشی شکست در فینال آسیا نداریم.

گل محمدی گفت: به هر حال از نظر ما پرسپولیس تهران فرصت بهتری نسبت به سنوات گذشته برای قهرمانی در آسیا داشت و امیدواریم که بتوانیم این شکست را فراموش کنیم و به لیگ برگردیم و تمام تلاش خود را برای موفقیت‌های بعدی به کار بگیریم.

باز هم چمن مصنوعی وطنی

سرمربی پرسپولیس تهران در مورد انتقاد باشگاه نساجی مازندران از لغو دیدار تیمش در هفته پنجم، گفت: ما مشکلی برای بازی برابر نساجی در هفته پنجم نداشتیم، ولی به لحاظ شرایط کرونایی و نامناسب بودن زمین ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، پیشنهاد برگزاری دیدار در تهران را داده بودیم.

وی افزود: استان مازندران با وجود این که ظرفیت‌های خوبی از لحاظ ورزشی دارد، ولی امکانات ورزشی استان برای رقابت‌های فوتبال به خصوص باشگاه نساجی مازندران ناچیز است و زمین ورزشگاه نیز برای بازی خوب و با کیفیت مناسب نیست.

گل محمدی گفت: به نظر می‌رسد که مسئولان استان مازندران که تیم نسبتا خوبی نیز در رقابت‌های لیگ برتر دارند، باید برای چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر فکر اساسی داشته باشند و نسبت به کیفی سازی آن اقدام کنند.

وی افزود: لغو بازی نساجی مازندران و پرسپولیس در هفته پنجم به ضرر هر دو تیم تمام شد، ولی باید با شرایط جدید نیز ساخت و امیدواریم که دو تیم در بازی‌های آینده بتوانند موفق باشند.

گل محمدی اظهار داشت: نساجی یکی از تیم‌های خوب شهرستانی است که در ابتدای لیگ بیستم نتایج خوبی کسب کرد، ولی در چند هفته اخیر دچار مشکل شد و امیدوارم که این تیم خوب شهرستانی که هواداران زیادی نیز دارد به روز‌های خوب خودش برسد.

دو تیم نساجی مازندران و پرسپولیس تهران عصر فردا جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بازی عقب افتاده هفته پنجم را برگزار خواهند کرد.

تیم نساجی هم اکنون از ۶ بازی با ۷ امتیاز در رده چهاردهم و پرسپولیس تهران با ۴ بازی و ۸ امتیاز در رده یازدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال بشار رسن پرسپولیس تهران نساجی مازندران هفته پنجم گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «احمد نادری» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی، در فضای مجازی نسبت به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری خواهان جلوگیری از هرگونه جابه‌جایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش‌های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری شد.

این عضو هیأت‌رییسه مجلس با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرده و از به وجودآمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان ابراز نگرانی کرد و به همراه برخی دیگر از نمایندگان این حوزه انتخابیه طی نامه‌ای از وزیر کشور خواسته‌اند تا وضعیت این شهرستان در تقسیمات کشوری همچنان به صورت فعلی مانده و ری جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

کد خبر 6091127 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد