Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@14:28:42 GMT

۴ مصدوم در انفجار مهیب در آستارا

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۷۰۶۵

۴ مصدوم در انفجار مهیب در آستارا

ایسنا/گیلان مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: در حادثه انفجار نخستین ساعات شامگاه امروز این بندر مرزی، ۴ نفر مصدوم شدند.

بابک لطف جویی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در پی وقوع انفجار مهیب در یک مجتمع مسکونی در شهرک عباس آباد بندر مرزی آستارا، نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حادثه در یک ساختمان سه طبقه مسکونی رخ داد، افزود: امواج ناشی از این انفجار به ۹ واحد مسکونی خسارت وارد کرد و شیشه ها و دیوارهای بیش از ۱۰ واحد مسکونی دیگر و ۹ باب مغازه نیز شکست.

وی ادامه داد: در پی این حادثه چهار نفر که همگی زن بودند، مصدوم شدند و با اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

لطف جویی با اشاره به اینکه به دو خودروی سواری پارک شده در نزدیک این ساختمان خسارت وارد شد، خاطر نشان کرد: صدای مهیب ناشی از این انفجار در شهر آستارا و روستاهای کانرود، دربند، غلام محله، سیبلی و داداش آباد شنیده شد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه شکل حادثه مبین این می باشد که انفجار بر اثر نشت گاز رخ داده است، تصریح کرد: خسارت وارده توسط کارشناسان در دست بررسی می باشد و در صورت تکمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از فوت دو نفر و مصدوم‌شدن دو نفر در تصادف محور بروجرد-اراک خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمد قدمی عصر امروز با اشاره به وقوع تصادف در محور بروجرد - اراک، اظهار داشت: برخورد رخ‌به‌رخ خودروی تویوتا و 206 در کیلومتر 20 این محور ساعت 15:30 دقیقه گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام عوامل امدادی پایگاه امداد‌ و نجات بین‌شهری زالیان به محل حادثه در محور بروجرد - اراک، افزود: دو نفر در این حادثه مصدوم شدند و دو نفر دیگر در دم جان‌باختند.

تصادف در آزادراه خرم‌آباد ـ بروجرد با 7 فوتی + فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان عنوان کرد: مصدومان حادثه در محور بروجرد - اراک با همکاری عوامل اورژانس به بیمارستان شهید چمران بروجرد منتقل و فوتی‌های این حادثه نیز به آرامستان تحویل شدند.

انتهای پیام/645/

دیگر خبرها

  • ۷۲ نفر در تصادفات شهر مشهد مصدوم شدند
  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • انفجار در خودرو کاروان گارد پادشاهی عربستان
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • (ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت