Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتوئو از مورینیو می گوید. 

ساموئل اتوئو از لیونل مسی، ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا می گوید. 

به گزارش طرفداری و به نقل از SportBible، ساموئل اتوئو دوران حرفه ای موفقی را گذراند و با حضور در بارسلونا، اینتر و چلسی تقریبا به هر چیزی که یک فوتبالیست آرزویش را دارد دست پیدا کرد؛ ار جمله هم تیم های فوق العاده، سرمربیان صاحب سبک و از همه مهم تر جام های فراوان (2 سه گانه به صورت متوالی).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم کامرونی در مصاحبه جدید خود در مورد برخی موضوعات مطالبی را عنوان کرده است:

مسی مسی؟ معتقدم که او چه در این زندگی و چه در زندگی دیگر بهترین است. زمانی که او در زمین حضور دارد، احساس می کنید که با دوستانش به یک بازی دستگرمی مشغول است. بازی مان مقابل یوونتوس در جام خوان گامپر 2005 را به یاد می آورم. به پاتریک ویرا گفتم برادر مراقب باش، شما قرار است بازی بهترینِ آینده را تماشا کنید، او قرار است شماره یک دنیای فوتبال در آینده باشد و اسمش لئو مسی است. ویرا به من گفت: "نگران نباش، مراقبش هستم" بعد از اینکه بازی تمام شد پاتریک پیش من آمد و گفت "شگفت انگیزه! (این عملکرد) غیرممکن بود!" در جوابش گفتم که تو شماره یک آینده را دیدی.  گواردیولا و مورینیو  پپ و مورینیو؟ به نظرم نمی توانید بگویید که کدام شان بهتر از دیگری است. موضوع بر سر سبک بازی است. هردوی آنها سبک خودشان را دارند و من مورینیو را ترجیح می دهم. با سبک ژوزه بهترم اما پپ هم سرمربی بسیار سطح بالایی است؛ پس به همین دلیل نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام شان بهتر هستند. اما می توانم این را به شما بگویم که هیچ مربی مانند مورینیو نمی تواند به بازیکنانش انگیزه دهد. مربیان زیادی وجود دارند که سبک خودشان را احرا می کنند اما در بحث انگیزه دادن و بازی گرفتن از بازیکنان مورینیو از همه بالاتر است. برای من سه گانه ای که با ژوزه گرفتم بسیار خاص است.   

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد

سرمربی سیتی تاکید کرد لیورپول با وجود دو شکست در ۳ بازی اخیرش از کورس قهرمانی خارج نشده است.

به گزارش ایسنا،  منچسترسیتی یک پیروزی بزرگ دیگر را در راه کسب چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برتر به دست آورد و توانست ۴ بر صفر برایتون را شکست دهد.  

دو گل فودن در نیمه اول و گل های کوین دی بروینه و خولیان آلوارس باعث شد تا سیتی روند شکست ناپذیری خود در لیگ را به ۱۸ بازی افزایش دهد و فاصله را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش دهد(با یک بازی کمتر).

دی بروینه به اسکای اسپورت گفت: بدیهی است که هر بازی فشار زیادی دارد اما تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که سعی کنیم در دیدارهای باقی مانده مانند امروز عملکرد خوبی داشته باشیم. اگر هر پنج بازی را ببریم، سیتی دوباره قهرمان است. هیچ تیمی تا به حال چهار عنوان قهرمانی پیاپی را در تاریخ فوتبال انگلیس کسب نکرده است.

سیتی پنج بازی باقی مانده دارد- یک بازی بیشتر از آرسنال - و باید در دیدارهای خارج از خانه برابر ناتینگهام فارست، فولام و تاتنهام قرار گیرد و همچنین  مقابل ولورهمپتون و وستهم نیز در خانه دیدار دارد.  

تیم پپ گواردیولا بدون ارلینگ هالند مصدوم توانست در این دیدار این برد پرگل را به دست بیاورد.

پپ گواردیولا نیز بعد از این دیدار گفت: برایتون در این فصل بازیکنان زیادی را از دست داده است ولی با این حال این یک نتیجه خوب برای ما است. چهار گل زدیم و دروازه خودمان را نیز بسته نگه داشتیم. این مهمترین چیز است. پنج بازی باقی مانده است، می دانیم که بازیها خیلی فشرده پیش می‌روند. ما باید تک تک آن بازی ها را ببریم. با بردن هر بازی ما به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شویم.

سرمربی منچسترسیتی معتقد است که لیورپول با وجود دو شکست در سه بازی اخیر، از رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر خارج نیست. او در پایان صحبت هایش افزود: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای آرسنال و ما نیز بیفتد. هنوز بازی های زیادی باقی مانده است.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی با ۷۶ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. سیتیزن ها با وجود یک بازی کمتر از آرسنال تنها یک امتیاز عقب هستند. لیورپول نیز ۷۴ امتیاز دارد و در رده سوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سه نکته برای آموختن درباره صبر و عدم صبر از غزالی
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود