Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@22:58:44 GMT

رونمایی از حریفان سوهان قم در لیگ آزادگان

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۷۳۰۲

رونمایی از حریفان سوهان قم در لیگ آزادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از اینکه مسابقات فصل 1398 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه‌تمام ماند، در جلسه‌ای با حضور نمایندگان تمامی تیم‌های حاضر در این لیگ مقرر شد به واسطه صدرنشینی سوهان محمد تا پیش از انتشار این ویروس، این تیم به عنوان قهرمان معرفی شده و نماینده قم در لیگ باشگاه‌های کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تیم سوهان محمد قم استارت برنامه‌های خود را برای حضور موفق در مسابقات فصل 1399 لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور زد، لیگی که با برگزاری مراسم قرعه‌کشی آن در فدراسیون فوتبال قرار است در پنج گروه به انجام برسد و نماینده قم در گروه دوم مرحله مقدماتی قرار گرفت.

تیم سوهان محمد که از مدت‌ها قبل تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را با حضور منتخبی از بازیکنان شاخص فوتبال قم استارت زده، در مرحله مقدماتی مسابقات فصل جدید لیگ دسته سوم فوتبال ایران باید در گروه دوم مرحله مقدماتی بازی‌های سختی انجام دهد تا به مرحله بعدی رقابت‌ها برسد.

سوهان محمد قم در گروه دوم با تیم‌های شاهین تهران، شهید اورکی اسلامشهر، کیا پارس تهران، شهروند رامسر، شهرداری فریدون‌کنار، ستارگان سیمرغ البرز، مردان پاشا البرز، سردار جنگل گوراب زرمیخ، سفیر نوین آبیک قزوین، آلومینیوم پارس ساوه، مینو‌ دره خرمدره و ستاره سرخ کاشان مسابقه خواهد داد.

با انجام مراسم قرعه کشی مرحله اول فصل جدید لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور برنامه کامل مسابقات گروه دوم نیز مشخص شد.

هفته اول: شهرداری فریدون‌کنار - سوهان محمد قم

هفته دوم: سوهان محمد قم - ستاره سرخ کاشان

هفته سوم: ستارگان سیمرغ البرز - سوهان محمد قم

هفته چهارم: استراحت

هفته پنجم: سوهان محمد قم - مینو خرمدره زنجان

هفته ششم: شاهین تهران - سوهان محمد قم

هفته هفتم: سوهان محمد قم - شهروند رامسر

هفته هشتم: سردار جنگل گوراب زرمیخ - سوهان محمد قم

هفته نهم: سوهان محمد قم - آلومینیوم پارس ساوه

هفته دهم: مردا‌ن ‌پاشا البرز - سوهان محمد قم

هفته یازدهم: سوهان محمد قم - سفیرنوین آبیک قزوین

هفته دوازدهم: شهید اورکی اسلامشهر - سوهان محمد قم

هفته سیزدهم: سوهان محمد قم - کیاپارس تهران

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم فوتبال سوهان محمد ليگ آزادگان ليگ برتر فدراسيون فوتبال سازمان ليگ قم رامسر سوهان سوهان محمد قم هفته گروه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در امارات و در اسلحه اپه مردان، امروز شنبه محمد اسماعیلی در گروه دوم مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت.

او در مرحله گروهی و در جدول B در رقابت با حریفان خود صاحب ۳ برد شد و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد اما موفق به صعود به جدول ۱۶ نفره شد. اسماعیلی در این مرحله به مصاف «عبدالعزیز الشاطی» از کویت رفت و با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ صاحب برتری شد.

او در این مرحله با «رانگ لی» از چین تایپه رقابت کرد و موفق به شکست ۱۵ بر ۱۲ او شد.

اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا به مصاف «هانگ وی هو» از هنگ کنگ رفت. اسماعیلی در رقابت نزدیک با این شمشیرباز و تنها با یک اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

در رده بندی نهایی 24 شمشیرباز شرکت کننده در مسابقات اسلحه اپه مردان مسابقات شمشیرباز انتخابی زون آسیا، اسماعیلی در رده سوم مشترک قرار گرفت. 

کد خبر 6089892

دیگر خبرها

  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند