Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@14:30:24 GMT

اسالم- خلخال بسته شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۷۷۷۴

سخنگو و مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از بسته شدن محور خلخال - اسالم ( حد فاصل خلخال تا مرز استان گیلان در حوزه استحفاظی اردبیل ) به علت بارش برف و کولاک تا اطلاع ثانوی خبر داد.

امیر مرادی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه به غیر از محورهای اسالم- خلخال و پونل- خلخال سایر راههای استان باز است ، افزود: با توجه به شدت کولاک در محور اسالم به خلخال و بسته شدن محور از سمت خلخال با هماهنگی پلیس راه استان های گیلان و اردبیل  این محور از سمت اسالم نیز مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بسته بودن محور پونل- خلخال نیز اظهار داشت: کسانی که قصد سفر به استان اردبیل را دارند از مسیر آستارا تردد کنند.

وی خاطر نشان کرد: البته با توجه به اینکه برای امشب بر اساس پیش بینی های هواشناسی در ساعت های  ۲ و ۳  بامداد شدت بارش ها بیشتر خواهد شد به همین دلیل و به منظور ایمنی تردد کنندگان با هماهنگی پلیس راه از تردد خودروها در تمامی مسیرهای کوهستانی تا زمان بارش برف جلوگیری می شود.

مرادی یاداور شد: بر اساس آخرین آمار ارائه شده ؛ ارتفاع برف در محور های اسالم- خلخال  و پونل - خلخال بین ۳۰ تا ۳۵ سانتیمتر ،  محور بلوردکان - خصیب دشت به ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر ، ماسال - گیلوان نیز به ۲۵ تا ۳۰ سانتیمتر رسید.

سخنگو و مدیرکل مدیریت بحران استانداری  گیلان اظهار کرد: همچنین ارتفاع برف محور رستم آباد - حشمت آباد - قوشه لانه - کلیشم، رودسر - لات محله  و فومن- ماسوله ( ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر) گزارش شده است.

براساس گزارش هواشناسی بارش ها در گیلان تا فردا ( جمعه ) ادامه خواهد داشت .

 

 
 
 
 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اواخر وقت فردا با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان و تداوم فعالیت آن تا روز جمعه، بارش باران، رگبار، رعدوبرق، وزش باد، تندباد‌های لحظه‌ای، ایجاد گردوخاک و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فرج‌اله شکوهی‌پور با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی جوی و دریایی تاکید کرد: آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، شکستن درختان و خسارت به سازه‌های سبک و ناپایدار به‌دلیل وزش باد، لغزندگی جاده‌ها، وقوع رعدوبرق و خطر آتش‌سوزی تأسیسات برق شهری و تأسیسات و مخازن نفتی و گازی، احتمال خسارت به محصولات کشاورزی، مواج‌شدن دریا و سواحل استان بوشهر و خطر غرق شدن شناور‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: جهت وزش باد فردا به‌تدریج شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۸ گاهی بیش‌از ۴۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فرا ساحل شمالی تا ۱۵۰ سانتیمتر و از فردا به‌تدریج ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۲۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۴:۰۰، مد دوم ساعت ۱۱:۴۰ و جزر دوم ساعت ۲۰:۰۰ خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • قطعی برق در ۸ شهرستان گیلان
  • عکس| شکوفه‌های گیلاس در خلخال
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی
  • سند بسیار مهم درباره سفره‌های آب زیرزمینی؛ چرا همه سکوت کرده‌اند؟!
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور