Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریفی گفت: در راستای فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص مواسات و کمک مومنانه و در ادامه رزمایش ایران همدل، به همت کانون مهدی آل محمد (عج) روستای سرکنه شهرستان لردگان، بسته های کمک معیشتی تهیه و بین خانواده های محروم توزیع شد.

«صفرعلی شریفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص مواسات و کمک مومنانه و در ادامه رزمایش ایران همدل، به همت کانون مهدی آل محمد (عج) روستای سرکنه شهرستان لردگان، بسته های کمک معیشتی تهیه و بین خانواده های محروم توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدی آل محمد (ص) مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای كلار سفلی شهرستان لردگان ادامه داد: در این مرحله ۳۰ بسته حمایتی شامل هفت کالای اساسی است که جمعا به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شده است.

 

وی ابراز کرد: بسته های توزیع شده شامل گوشت، برنج، روغن، قند، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و ماکارونی، هریک به ارزش حدود سه میلیون ریال بوده که توسط کانون فرهنگی هنری مهدی آل محمد (ص) روستای كلار سفلی شهرستان لردگان و خیرین تهیه و به دست نیازمندان رسید.

 

شریفی گفت: از ابتدای شروع کرونا تاکنون چندین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه توسط کانون فرهنگی هنری مهدی آل محمد (ص) مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای كلار سفلی شهرستان لردگان بین نیازمندان اجرا شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدی آل محمد (ص) مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای كلار سفلی شهرستان لردگان ادامه داد: توزیع بسته های گوشت، توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی، ضدعفونی مساجد و معابر، اجرای برنامه های فرهنگی هنری در بستر فضای مجازی از دیگر برنامه های این کانون در مقابله با کرونا است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش همدلی کمک مومنانه کانون فرهنگی هنری مهدی آل محمد ص کانون فرهنگی هنری مهدی آل محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون شامگاه سه‌شنبه در نشست با هنرمندان تئاتر استان اردبیل اظهار کرد: تئاتر شبستان با توجه به زیست بوم مناسب استان فرصت کشف استعدادهای هنری و معرفی به جامعه هنری استان را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان به یک شبکه فرهنگی و هنری گسترده تبدیل شده است، افزود: کانون مساجد با وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود می‌تواند گام‌های بزرگی در عرصه هنری استان ایفا کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه تئاتر شبستان از جمله فعالیت‌های کانون‌‎های مساجد برای مشارکت نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های هنری است، تصریح کرد: جشنواره تئاتر شبستان با هدف کشف و پرورش استعدادهای نوجوانان، تربیت هنرمند مومن متعهد و انقلابی، فرهنگ‌سازی با مبانی معرفتی و دینی به زبان هنر و احیای کارکردهای واقعی مساجد پایه گذاری شده و امروز شاهد ظهور و بروز استعدادهای هنری در سطح کانون های مساجد هستیم.

آمون ادامه داد: شورای سیاستگذاری تئاتر شبستان با هدف برنامه‌ریزی در حوزه تئاتر با توجه به زیست بوم منطقه و استان تشکیل می‌شود و امیدواریم تئاتر شبستان نیز با توجه به استعدادهای هنری استان اردبیل که تاکنون به عرصه تئاتر معرفی کرده بتواند گام‌های مهمی بردارد.

وی خاطرنشان کرد: تئاتر، زبان گویایی برای بیان و رفع بسیاری از معضلات و مشکلات است که با استفاده از آن می‌توان به جامعه آگاهی بخشید و زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به زبان هنر را فراهم کرد.

کد خبر 6093560

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان