Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر تقی دولت آبادی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه نفر از مصدومان حادثه در محل درمان شدند و ۱۴ نفر به بیمارستان های بجنورد و مانه و سملقان منتقل شدند.
رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: سه نفر از مصدومان بدحال هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال خراسان شمالی هم گفت: حادثه برخورد خودرو پاترول و اتوبوس منجر به واژگونی اتوبوس در محور بجنورد- جنگل گلستان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل محبان اظهار داشت: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت پنج و ۴۳ دقیقه امروز در ۱۸ کیلومتری محور آشخانه به جنگل گلستان در محدوده روستای زمان صوفی رخ داد.

وی افزود: این خودرو در مجموع ۱۸ نفر سرنشین داشت که چهار نفر با استفاده از ست نجات هیدرولیک نیروهای هلال احمر رهاسازی شده و ۶ نفر توسط عوامل جمعیت هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.
رییس پلیس راه خراسان شمالی هم گفت: علت این حادثه عدم توجه به جلو از سوی راننده اتوبوس بوده است.
سرهنگ علیرضا حسین زاده اظهار داشت: یک نفر از مصدومان از سرنشینان پاترول و مابقی از سرنشینان اتوبوس بودند.  

برچسب‌ها بجنورد سازمان اورژانس کشور خراسان شمالی تصادفات جاده ای سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سازمان اورژانس کشور خراسان شمالی تصادفات جاده ای سازمان امداد و نجات هلال احمر بجنورد سازمان اورژانس کشور خراسان شمالی تصادفات جاده ای سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی ؛مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۰۸:۲۰ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ؛ در جاده مهاباد - سردشت انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:این حادثه ۱ مصدوم داشت که بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی مصدوم حادثه به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • ۳ مصدوم در حادثه تصادف در محور پیرانشهر - نقده
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی