Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ،دکتر محمد مهرتک روز جمعه در آیین گرامیداشت روز پرستار و تجلیل از پرستاران خلخال افزود: از مجموع ۲۳۰ پرستار شاغل در بخش‌های مختلف این دانشکده از جمله ۱۳ مرکز بهداشتی و درمانی و همچنین چهار مرکز فوریت‌های پزشکی این شهرستان ۱۴۰ پرستار و پیراپزشک در بیمارستان شاغل بوده و انواع خدمات پرستاری را در شرایط سخت کرونایی به بیماران بستری و همچنین مراجعان به بخش‌های مختلف این مرکز درمانی ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهارکرد: شاخص خدمات پرستاری ارائه شده به بیماران بستری در بیمارستان این شهر برابر شاخص‌های استاندارد تعریف شده در نظام سلامت کشور بوده و این امر سبب افزایش سطح رضایت‌مندی مردم از نحوه ارائه خدمات پرستاری در تنها بیمارستان منطقه شده است.

دکتر مهرتک گفت: خلخال جزو شهرستان‌هایی است که دارای هیات مدیره نظام پرستاری بوده و این امر زمینه را برای حل مسائل و مشکلات این قشر تلاشگر فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام کریم اسدی ، امام جمعه خلخال نیز گفت: پرستاری یکی از مشاغل شریف در عین حال سخت و زیان‌آور بوده و کار این قشر تلاشگر جامعه دارای اجر و پاداش دنیوی و اخروی در پیشگاه خداوند است.

وی با اشاره به افزایش سختی کار پرستاران از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور اظهارکرد: در ۱۰ ماه گذشته پرستاران ایثارگرانه سلامتی خود را فدای سلامتی مردم کرده‌اند.

حجت الاسلام اسدی گفت: پرستاران با الگو قرار دادن زندگانی حضرت زینب (س) در خط مقدم خدمت‌رسانی به بیماران رنجور قرار گرفته و کار آنها از نظر سختی قابل قیاس با بیشتر مشاغل رایج جامعه امروزی نیست.

فریدون بابایی ، فرماندار خلخال هم با قدردانی از تلاش پزشکان ، پرستاران و کارکنان دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان گفت: سطح خدمات پرستاری ارائه شده به بیماران کرونایی از سوی پرستاران بویژه در شرایط کرونایی که بسیاری از مردم از حضور در بیمارستان به خاطر مبتلا نشدن به کرونا بیم دارند، ایثارگرانه و قابل ستایش است.

فرماندار خلخال سطح رضایت عمومی مردم از خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده از سوی بیمارستان ، مراکز بهداشتی و درمانی و درمانگاهای دولتی این شهرستان را مطلوب اعلام کرد.

در این مراسم از پرستاران شاغل در بیمارستان امام خمینی خلخال تجلیل شد. 

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها خلخال روز پرستار استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال روز پرستار استان اردبیل خلخال روز پرستار استان اردبیل اخبار کنکور خدمات پرستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران

به گزارش خبرآنلاین، آنان خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ حق‌الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

شماری از پرستاران بیمارستانی در گرگان با بیان اینکه نسبت به اضافه‌کار اجباری اعتراض داریم، اظهار داشتند: «مدتی‌ست که به اضافه کار اجباری و شیفت‌های طولانی اعتراض داریم؛ برخی از همکاران‌مان تصمیم گرفته‌اند تن به اضافه‌کار اجباری ندهند، اما در مقابل واکنش مسئولان و مقامات مثبت نبوده است.»

به گزارش ایلنا، یکی از این پرستاران گفت: به یکی از همکاران مرد ما گفته شده اگر تن به اضافه‌کار اجباری ندهی، باید بخش‌ات را عوض کنی یا از کارت استعفا بدهی!

به گفته این پرستار، اجبار در اضافه‌کار یا ایستادن در شیفت‌های طولانی، خلاف قانون است، اما پرستاران برای اینکه شغل خود را از دست ندهند، به این اجبار تن می‌دهند.

پرستاران گرگان، خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ی حق الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901037

دیگر خبرها

  • درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران