Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی از تصویب حدود هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان طرح دریایی در این صندوق و معرفی به بانک‌ها جهت دریافت تسهیلات خبر داد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام شاتا، عبدالمجید رضوانی در “دومین کنفرانس ملی صنعت، تجارت و علوم دریایی”  گفت: با توجه به وجود بیش از ۵ هزار کیلومتر نوار ساحلی و داشتن یک درصد جمعیت جهان، باید به سمت افزایش سهم خود از صنایع دریایی جهان حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: تلاش‌های فراوانی در این زمینه انجام شده است و به آینده این صنایع همچنان امیدواریم.

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی در ادامه تصریح کرد: پیش بینی سهم صنایع دریایی کشور برای افق ۱۴۰۴ نیم درصد بازار جهان بوده که امیدواریم با توجه بیشتر به این گونه صنایع و در اختیار گذاشتن منابع مورد نظر، در ادامه راه بتوان به میزان پیش بینی شده در صنایع دریایی توفیقاتی کسب نماییم. بیشتر بخوانید: حل مشکلات واحد‌های تولیدی صنعت آبزی‌پروری با حمایت دستگاه قضا رضوانی همچنین بیان کرد: صندوق توسعه صنایع دریایی با توجه به رسالتی که داشته، تمام تلاش خود را برای حمایت از صنایع دریایی صرف نموده و توانسته حدود هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان طرح دریایی را تصویب کرده و جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی نماید که از این میان حدود یک سوم طرح‌ها موفق به دریافت تسهیلات مورد نظر گردیده‏‌اند.

وی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد که در سایه تلاش بیشتر تمامی دست‏ اندرکاران صنایع دریایی کشور بتوان گام‌های رو به جلو بیشتری در رسیدن به اهداف مورد نظر صنایع دریایی ایران برداشت.

انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی شیلات محصولات کشاورزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی شیلات محصولات کشاورزی صندوق توسعه صنایع دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • چرا بانک مسکن قرارداد با صندوق توسعه ملی را امضا نکرد؟
  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»