Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@04:34:12 GMT

اعلام وضعیت آماده باش در تهران

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۹۷۷۱

اعلام وضعیت آماده باش در تهران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور در مانور ساعت صفر تهران حاضر شد.

به گزارش برنا؛ کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر گفت: نیروهای هلال احمر کل استان تهران در آماده باش هستند و برحسب دستوری که به آنان داده شده است، در منطقه‌ای که محل‌ وقوع زلزله است حضور خواهند داشت و لازم است که مدیران عامل و معاونان امداد تا پایان وقت حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: در حوزه امداد نیز از تمام معاونان، مهدی ولی‌پور- رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر- خواسته می‌شود در محل مستقر شوند و تا پایان مانور در آنجا حضور داشته باشند.

همتی تاکید کرد: باید در ثبت و ضبط تمام اتفاقات دقت لازم صورت گیرد و ساعت ورود همکاران، عدم حضور آنان، ایراداتی که احیانا در استان‌ها وجود دارد و هرنوع اشکال در برقراری ارتباط باید ثبت و ضبط شوند تا در موارد مشابه و حوادث واقعی کمترین ایراد را داشته باشیم.

با حضور رئیس جمعیت هلال احمر، مانور ساعت صفر در استان تهران اعلام و بر اساس این مانور، زلزله ای با قدرت ۵.۷ در مقیاس ریشتر و عمق ۱۰ کیلومتری زمین، شهرستان اسلامشهر را لرزاند. رئیس سازمان امداد و نجات، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران، مدیر کل بحران استانداری تهران و دیگر مسئولان در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران و دیگر مدیران عامل استان‌ها به صورت ویدیو کنفرانسی در این مانور حضور دارند.

همچنین تیم های امدادی در منطقه زلزله زده مستقر شدند و امدادگران خدمات امدادی و کمک‌های اولیه را برای زلزله زدگان ارائه دادند. چادرهای امدادی نیز برای اسکان اضطراری حادثه‌دیدگان برپا شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر تهران حوادث مانور ساعت صفر جمعیت هلال احمر استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمد باقر خلفی گفت: همچنین از گردشگران انتظار داریم در این مدت از اتراق کردن در حاشیه رودخانه در این شرایط جوی پرهیز کنند.

وی گفت: بر این اساس نیروهای امدادی برای خدمات رسانی احتمالی در جاده های این استان به حالت آماده باش درآمدند.

خلفی افزود: همچنین تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی استان البرز آماده خدمات رسانی هستند.

وی اضافه کرد: اکنون ۲۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار بین شهری و مراکز شعب امدادرسانی و اسکان در البرز وجود دارد.

خلفی از رانندگان نیز خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی پرهیز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از مسافران در صورت نیاز امداد جاده ای باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه