Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@07:59:17 GMT

توان و قدرت ایران علت تمایل دشمن به مذاکره است

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۰۶۲۶

توان و قدرت ایران علت تمایل دشمن به مذاکره است

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نجف‌آباد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: مراقب ویروس‌های کشنده‌ای که شخصیت ما را نابود می‌کنند باشیم و در همه کارهای زندگی و معاملاتمان موحد باشیم زیرا نمی‌توانیم قیامت نزد خدا بی‌آبرو برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه نجف‌آباد افزود: خدا را شکریم با همت ملت و دولت ویروس مهار شده و این امر باعث برپایی نماز جمعه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی شد، به شکرانه سالم بودنمان باید به افرادی که به ورشکستگی رسیدند و خانواده‌هایی که از هم پاشیدند، کمک کنیم.

وی اظهار داشت: الان بهترین جهاد این است اگر خانه‌ای دارید که مورد نیاز نیست در اختیار جوانان در حال ازدواج قرار دهید تا زندگی‌ها منسجم‌تر شود، همه تلاش می‌کنند اما شیطنت دشمن به دنبال ایجاد بحران است.

حسناتی گفت: الگوی ما در مطالبه‌گری بانو فاطمه زهرا(س) است، ایشان مسیر را مشخص کردند ما هم باید در بحث قیمت‌ها و تورم مطالبه‌گر باشیم، هنوز بسیاری به قدرت داخل باور ندارند.

امام‌جمعه نجف‌آباد بیان داشت: در انقلاب الهی ما مشکلات و بی‌انصافی‌ها هست اما به لطف خدا در راه تمدن اسلامی‌ هستیم، دیدیم که رهبر انقلاب چگونه با تک‌تک اقشار جامعه با اخلاقی مثال زدنی برخورد کرد و تا ظهور منجی باید این پرچم برافراشته باشد.

وی اظهار داشت: دشمن هرچه می‌تواند فشار می‌آورد و می‌خواهد بین مردم تفرقه بیاندازد اما نتوانسته و اخیراً هم در رسانه سراغ ولایت فقیه رفتند، مردم ما به ‌خوبی دشمن ‌شناسی را نشان دادند و از همه فتنه‌ها عبور کردند و توطئه‌ها را شکستند.

حسناتی در پایان گفت: به دلیل توان و قدرتی که داریم دشمنان خواستار مذاکره هستند، اگر می‌خواهند تحریم بردارند نیاز به مذاکره نیست، دشمن تا ما را ذلیل نکند سازش نمی‌کند، مسؤولان حق ندارند از دین و توحید مردم مایه بگذارند با این عزت پیروزی ما قطعی است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ر۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: دین کتاب حق حسناتی نجف آباد نماز جمعه نجف آباد نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران

کنستانتینیو چیونگا در دیدار با مسئولان گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به تراکتورهای۴۷ و ۷۵ اسب بخار تولیدی تراکتورسازی اشاره کرد و افزود: تراکتور‌های ایرانی از لحاظ کمی و کیفی فراتر از تولیدات بسیاری از کشور‌ها پیشرو در این صنعت است.

وی همچنین صنعت داروسازی ایران را نیز منحصر به فرد دانست و گفت: تولیدات دارویی ایران در زیمبابوه استفاده می‌شود که بسیار راضی کننده است.

وی روابط کنونی ایران و زیمبابوه را مطلوب دانست و اظهار کرد: این روابط باید در زمینه‌های اقتصادی بیش از پیش توسعه یابد.

کنستانتینیو چیونگا چند روز پیش با رئیس جمهور و معاون اول رییس جمهور کشورمان نیز مذاکراتی داشته است. پیش از این تراکتورسازی ایران آمادگی ایجاد خط مونتاژ در زیمبابوه را اعلام کرده بود.

 تراکتورسازی ایران اکنون با ۹ شرکت اقماری در تبریز ۲ شرکت در خارج از آذربایجان شرقی و ۲ شرکت در بیرون از مرز‌های ایران اسلامی، بزرگترین تولید کننده ماشین آلات کشاورزی و تراکتور از ۳۵ تا ۱۵۰ اسب بخار در کشور است و در زمان حاضر ۹۹ درصد نیاز کشاورزان کشور به تراکتور را تامین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود