Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمازجمعه شهر مهریز با توجه به شیوع  ویروس کرونا از اسفند ماه ۱۳۹۸ تاکنون بعد از ۱۱ هفته تعطیلی باردیگر در مسجد جامع ولی عصر (عج) این شهر با رعایت مفاد پروتکل های بهداشتی اقامه شد. 

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان به اهمیت و نقش ولایت‌فقیه در حوادث و جریان های مختلف اشاره کرد و افزود: مردم و مسوولان باید همواره گوش به فرامین مقام معظم رهبری برای خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از عوامل اصلی پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی و نظام در ۴۱ سال گذشته به خاطر بصیرت و بینش مردم، ولایتمداری ، دشمن‌شناسی و حضور آگاهانه آحاد مردم در عرصه‌های مختلف بود و باید این روحیه و روحیه که نیاز همیشگی کشور انقلابی است حفظ شود.

امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه افرادی بدون توجه به توطئه‌های دشمنان در داخل کشور با برخی موضع‌گیری‌ها و فعالیت‌های نامناسب و به دو از انصاف در تضعیف برخی دستاوردهای انقلاب به خصوص ولایت فقیه اقدام می کنند، اشاره کرد و یادآور شد: باید همواره مردم و مسوولان مواظب توطئه‌های استکبارجهانی در این مورد باشند.

محی‌الدینی تصریح کرد: باید مسوولان برای تحقق توصیه‌های امام‌گونه مقام معظم رهبری که به صورت دقیق همان حرکت و آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی را در کشور در بخش‌های مختلف پیگیری و راهبری می‌کنند بشناسند و برای انجام آن از هیچ کوششی دریغ نکنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز گفت: کسانی در حقیقت زمانی در خط امام راحل (ره)، دین و ارزش‌های انقلابی بودند که راه و اهداف مقام معظم رهبری را پیگیری و انجام دهند که هرگونه بی‌توجهی به آن به معنای خارج شدن از مسیر مشخص ولایت‌فقیه و مسیر نظام ولایی است .

محی‌الدینی اظهار کرد: مشکل اصلی مردم و اقشار آسیب‌پذیر، مسایل و مشکلات اقتصادی و معیشت است و برای برون‌رفت از آن همانطوریکه بارها مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند نگاه مدیران به درون و استفاده از ظرفیت‌های کشور با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی است .

وی در ادامه به فرارسیدن نهم دی و دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هسته‌ای، سردار سلیمانی و فخری‌زاده بیان کرد: در نهم دی، مردم ولایتمدار و انقلابی بار دیگر اوج بصیرت و دلبستگی عمیق خود را به نظام و انقلاب نشان دادند.

امام جمعه مهریز گفت: مردم انقلابی در نهم دی‌ماه به صحنه آمدند و با محکوم کردن فتنه‌گران و دشمنان انقلاب اسلامی بر ادامه راه اصیل انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری  و ولایت فقیه به عنوان ثمره اصلی نظام تاکید کردند و این عزت و افتخار ادامه دارد.

محی‌الدینی از عموم مردم و مسوولان خواست همواره در زنده نگه داشتن نهم دی با برنامه‌های بصیرتی و معرفتی به خصوص برای جوانان بیش از گذشته اقدام کنند و همواره مروج روحیه معنوی، انقلابی  و استکبار ستیزی باشند که نیاز مهم جامعه اسلامی در برهه کنونی است .

وی در  ادامه به ایام  فاطمیه و شهادت بانوی نمونه اسلام اشاره کرد و یادآور شد: باید مردم با برنامه‌های مناسب اوج ولایتمداری و ارادت قلبی خود را به ارزش‌های معنوی ابراز دارند که فاطمه اطهر (س) مدافع واقعی ولایت بود و این امر باید همواره سرمشق همه مردم و مسوولان باشد.

امام جمعه مهریز به هفته نهضت سوادآموزی و روز ثبت احوال اشاره کرد و از تلاش مسوولان و فعالان این مجموعه‌ها قدردانی کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .

برچسب‌ها مهریز یزد ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز یزد ستاد اقامه نماز کشور مهریز یزد ستاد اقامه نماز کشور اخبار کنکور امام جمعه مهریز مقام معظم رهبری مردم و مسوولان انقلاب اسلامی محی الدینی ولایت فقیه نهم دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است

‌به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی ظهر پنج شنبه در همایش عقیدتی سیاسی سپاه استان البرز گفت: بشر تاکنون ۱۵ تمدن را تجربه کرده و گروهی از دانشمندان انگلیسی آنها را تجزیه و تحلیل کرده‌اند و معتقدند همه تمدن‌ها پس از مدتی از بین رفته‌اند و تنها تمدنی که این پتانسیل را دارد که دوباره دنیا را تسخیر کند و مانع بزرگ استکبار جهانی شود، تمدن اسلامی است.

وی با بیان اینکه تمدن نوین اسلامی با انقلاب اسلامی شکل گرفت و امام خمینی (ره) چند دهه پیش در صحیفه سجادیه پیش بینی کرده که قرن حاضر قرن پیروزی مستضعفان بر مستکبران است، به خیزش بزرگ دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا علیه استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: امروز دشمنان از قدرت جهانی و روزافزون اسلام آگاه هستند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس بیان کرد: دشمنان با حداکثر توان می‌کوشند با اسلام هراسی مانع آشنایی مردم دنیا با این دین شوند اما روند گرایش مردم دنیا به اسلام روزافزون است. بصیرت افزایی و مطالعه اندیشه‌های شهید مطهری یک ضرورت محسوب می‌شود و این امر باید به عادت روزانه ما تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با اشاره به اینکه دشمنان می‌کوشند به جمهوری اسلامی به عنوان مهمترین مانع استکبار جهانی ضربه بزنند، خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان در بی هویت سازی جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد نعیمی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز نیز در این مراسم با اشاره به اینکه جامعه بی بصیرت ره به سوی سعادت نمی‌برد، بر ضرورت اهتمام در امر تعلیم و تربیت تاکید و مطرح کرد: تعلیم و تربیت و مسلح شدن آحاد مردم به بصیرت بسترساز دستیابی به کمال و سعادت جامعه است.

وی با بیان اینکه استاد مطهری یک الگوی بزرگ در تعلیم و تربیت و بصیرت است که باید اندیشه‌های او در جامعه نهادینه شود، گفت: توجه به مقوله عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. با توجه به نوع اهداف والای سپاه آشنایی و انس پرسنل آن با بصیرت و آگاهی و مسائل روز سیاسی عقیدتی بیش از سایر ارگان‌ها ضروری است.

کد خبر 6095179

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود