Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@19:47:40 GMT

آمار کرونا کاشان ۵ دی؛ ۴ فوتی و ۱۴ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۱۰۱۱

آمار کرونا کاشان ۵ دی؛ ۴ فوتی و ۱۴ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۱۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که هشت نفر از آن‌ها اهل کاشان هستند و چهار مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی منطقه کاشان رخ داده است.

سید علیرضا مروجی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تاکنون ۱۱۳ هزار و ۶۵۵ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: هفت هزار و ۹۳۴ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان ۱۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۱۲ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند و از این تعداد دو نفر اهل توابع کاشان‌، دو نفر اهل توابع آران و بیدگل و هشت نفر اهل کاشان هستند، حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان ۸۱ سال و حداقل سن بستری پنج سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دو نفر در بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل بستری شده‌اند که از این تعداد یک نفر اهل آران و بیدگل و یک نفر اهل توابع آران و بیدگل است.

وی ادامه داد: در مجموع فعلاً ۹۸ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۸۴ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۱۴ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

مروجی تصریح کرد: ۴۱ نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد ۳۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و پنج نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.

وی توضیح داد: چهار مورد فوتی در بیمارستان‌های منطقه کاشان که یک زن ۴۰ ساله و سه مرد ۳۸، ۶۷ و ۹۶ ساله بوده‌اند، در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: با اضافه شدن ۳۸ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش ۱۲ هزار و ۷۶۰ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده‌اند.

کد خبر 464080

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کاشان دانشگاه علوم پزشکی کاشان کرونا در کاشان وضعیت کرونا در کاشان ابتلا به کرونا در کاشان آمار ابتلا به کووید ۱۹ آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران آمار ابتلا به کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا آمار فوتي آمار روزانه مبتلایان به کرونا آمار مبتلایان به بیماری کرونا آمار مبتلایان کرونا کرونا در اصفهان اخبار کرونا در اصفهان آمار کرونا در اصفهان شیوع کرونا در اصفهان آخرین آمار مبتلایان به کرونا آمار قربانیان کرونا ویروس کرونا آخرین اخبار ویروس کرونا ابتلا به کرونا شیوع کرونا آخرین اخبار کرونا انتقال بيماري کرونا کووید ۱۹ شیوع بیماری کووید۱۹ پاندمی کووید 19 مبتلا به کووید ۱۹ مبتلایان به کووید ۱۹ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمارستان شهید بهشتی کاشان مبتلا به کرونا ویروس نفر در بیمارستان ۲۴ ساعت گذشته آران و بیدگل منطقه کاشان شده اند نفر اهل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی