Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کاشان نگران‌کننده است، گفت: شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را همچنان رعایت کنند. - اخبار استانها -

مهدی دلاوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه وضعیت فعلی منطقه کاشان و آران و بیدگل و آمارها با اعمال محدودیت‌های کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی رو به نزول است، اظهار داشت: آنچه که امروز برای ما دغدغه است و ما را نگران کرده کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مقطعی از زمان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان به 85 درصد رسیده بود، افزود: متأسفانه این روزهای اخیر درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ماسک زدن‌ها در روزهای اخیر به نسبت دو الی سه گذشته تغییر معناداری پیدا کرده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کاشان با بیان اینکه اگر این موضوع بخواهد ادامه دار باشد، خدای نکرده ممکن است دچار پیک‌های بعدی شویم، ابراز داشت: وضعیت فعلی، وضعیت شکننده و سست است در حالی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مد نظر ما روز به روز کمرنگ‌تر می‌شود.

عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی احتمال اعمال محدودیت‌های کرونایی در کاشان را تقویت می‌کندکاهش 11 درصدی نمونه‌های مثبت کرونا در قم/ مراکز سالمندان دارای کم‌ترین پروتکل‌های بهداشتیسخنگوی وزارت بهداشت: طرح شهید سلیمانی بسیار موفق بود/ رهبر انقلاب از روز اول تمام پروتکل‌ها را رعایت کردند

وی با بیان اینکه شهروندان باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را همانند یک ماه گذشته اهتمام ورزند، گفت: هر فرد مبتلا به ویروس کرونا و مثبت شدن تست پی سی آر نامبرده همکاران ما به درب منزل فرد بیمار مراجعه کرده و از سایر افراد خانواده تست می‌گیرند.

دلاوری ضمن تأکید بر همکاری بیش از پیش شهروندان با همکاران بهداشت شهرستان کاشان تصریح کرد: همکاران ما با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با استفاده از لباس مخصوص به صورت کاملا آموزش دیده به درب منازل مراجعه می‌کنند و این مهم در راستای غربالگری هوشمند صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/801/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت

ایسنا/البرز رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از بهره‌مندی ۱۷۷ هزار نفر از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهرام صیادی روز شنبه هشتم اردیبهشت به مناسبت روز روانشناس و مشاور با اشاره به اینکه حفظ سلامت روان خانواده‌ها به اندازه سلامت جسمانی آنها مهم است، اظهار کرد: با تلاش روانشناسان مراکز بهداشتی استان سال گذشته، بیش از ۵۱ هزار بیمار دارای اختلالات روانی، بیش از ۲۲ هزار نفر معتاد مواد مخدر و بیش از هفت هزار مورد خشونت خانگی در این استان شناسایی و تحت پیگیری و درمان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: سال گذشته در مجموع ۱۷۷ هزار نفر از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت استان بهره مند شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مراکز و پایگاه‌های بهداشتی استان آماده ارائه خدمات رایگان سلامت روان به تمام افراد خانواده‌ها است.

صیادی اظهار کرد: البرزنشینان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشتی محل سکونت خود از خدمات رایگان سلامت روان و روانشناسی در حوزه‌های مختلف اختلالات روانی، افسردگی، اضطراب، فرزند پروری، خانواده، روابط اجتماعی، تحصیلی،خشونت‌های خانگی، اعتیاد و... بهره مند شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید