Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه هرمزگان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان ها با بیان اینکه شهید سلیمانی یک مکتب و روش است، گفتند: همه بدانند امروز مشکل مردم تغییر قانون اساسی و رفراندوم نیست، بلکه اگر کمی به کوچه و خیابان بیایید متوجه می شوید که به جای تغییر قانون اساسی باید به دنبال تغییر قیمت پوشاک، تخم مرغ، مرغ و روغن ….

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم باشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه هرمزگان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان ها با بیان اینکه شهید سلیمانی یک مکتب و روش است، گفتند: همه بدانند امروز مشکل مردم تغییر قانون اساسی و رفراندوم نیست، بلکه اگر کمی به کوچه و خیابان بیایید متوجه می شوید که به جای تغییر قانون اساسی باید به دنبال تغییر قیمت پوشاک، تخم مرغ، مرغ و روغن ….مردم باشید.

مشکل مردم رفراندوم نیست/ به جای تغییر قانون اساسی به دنبال تغییر قیمت مرغ و روغن باشید

حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه، ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س)، گفت: بزرگداشت ایام شهادت صدیقه طاهره(س) وظیفه مهم دینی و اسلامی است و در این ایام باید مناقب و فضایل و سیره این بانوی بزرگ بازگو شود .

وی، با بیان روایتی از امام زمان(ع) افزود: الگوگیری از رفتار و اخلاق حضرت زهرا (س ) در موضوعات مختلف می تواند نجات دهنده حیات فردی و اجتماعی ما باشد زیرا ایشان الگوی کامل در عبادت فردی، همسرداری، فرزند پروری، خانواده، ولایت مداری و حضور در عرصه سیاست و اجتماع هستند و در یک کلام گرفتن دامان فاطمه زهرا(س) رمز مهم عاقبت بخیری است.

بارانی، با گرامیداشت روز ۹ دی ماه ؛این روز را نماد بلوغ سیاسی ملی ایرانیان دانست و در تبیین عوامل شکل گیری فتنه ها، تاکید کرد: تردید آفرینی و ایجاد شک و شبهه در مردم نسبت به نظام اسلامی از خطوط ثابت دشمن برای ایجاد فتنه هاست که امروز هم همان خط به وضوح مشاهده می شود.

وی، ادامه داد: روز بصیرت نمادی است که ملت انقلابی باید با شناخت دقیق میدان و مبانی امامین انقلاب در بحران بتوانند حق و باطل را تشخیص دهند.

امام جمعه شهرستان پارسیان، القا فساد سیستمی و متهم کردن اکثر مسئولان کشور به فساد را ظلم بزرگ به نظام اسلامی و مدیران خدوم و پرتلاش دانست و تصریح کرد: امروز امپراطوری رسانه ای دشمن در خارج و متاسفانه برخی دلسوزان داخلی نیز به همین مساله دامن می زنند در حالی که حقیقت این است که اکثر مدیران کشور افرادی پاک دست، مومن و متعهد و کاردان هستند و سیستم نظام اسلامی نیز عدالت محور و فساد ستیز است و مشکلات موجود نیز امیدواریم با روی کار آمدن یک دولت جوان ِ حزب اللهی مرتفع گردد ان شاءالله.

رییس شورای فرهنگ عمومی پارسیان، با انتقاد از بیان سخنان اختلاف افکن و تفرقه آفرین برخی مسئولان در کشور گفت: اصرار بر مسیر بی نتیجه مذاکره و پیوستن به قراردادهایی که به خوبی می دانیم کجاها آماده و پخت و پز می شود چه معنا دارد؟! اگر به دنبال شفافیت هستیم چرا خودمان مستقل عمل نکنیم؟! و از طرفی دیگر چرا طرح هایی مانند ایران کد؛ شبنم ، کارت سوخت و….. که در راستای شفافیت بود کنار گذاشته شد؟

خطیب نماز جمعه پارسیان، با یادآوری سخنان مسئولان وزارت امور خارجه مبنی بر عدم تعهد به حل مشکلات در صورت پیوستن به FATF، عنوان کرد: برجام که دهها وعده و وعید در امضا آن بود چه نتیجه ای برای ملت ما داشت که حالا FATF داشته باشد؟ و این در حالی است که ما از ۴۱ تعهد FATF به ۳۹ تعهد آن عمل کرده ایم اما به نتیجه ای نرسیده است.

بارانی، خاطرنشان کرد: همه بدانند امروز مشکل مردم تغییر قانون اساسی و رفراندوم نیست، بلکه اگر کمی به کوچه و خیابان بیایید متوجه می شوید که به جای تغییر قانون اساسی باید به دنبال تغییر قیمت پوشاک، تخم مرغ، مرغ و روغن ….مردم باشید و قطعا حمایت رهبری عالیقدر و مردم بصیر از شما تا زمانی است که به اهداف، آرمان ها، و ارزش های دینی، ملی و انقلابی ملت پایبند باشید.

حق مردم ایستادن در صف مرغ و روغن نیست/ 9دی روز بصیرت و پشتیبانی از ولایت فقیه است

حجت الاسلام و المسلمین مهدی دری، امام جمعه رودان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: حق  مردم ایستادن در صف مرغ، روغن و دیگر اقلام ضروری نیست، اگر اقتصاد مقاومتی پیاده می شد شما یقین بدانید که هیچ مشکلی پیش نمی آمد.

وی افزود: در کشور هر کسی به نحوی به اقتصاد ضربه می زند و باید دست دلالان از به تاراج بردن مال مردم قطع شود چراکه زحمت تولید کننده و کشاورز بر باد می رود و این زحمات و خون دلی که تولیدکننده و کشاورزان  می کشند و مسئولین باید فکری اساسی برای این موضوع بیندیشند.

امام جمعه رودان ادامه داد: گرانی‌های و کمبود اقلام خوراکی در  از جمله روغن و مرغ  واقعاً توجیه ندارد و هیچ استدلالی پشت سر آن نیست و این گرانی و کمبود ها باید علاج شود و قابل علاج است، مسئولین باید با هماهنگی ورود کنند.

دری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص دولت جوان حزب اللهی عنوان کرد: دولت جوانی را انتخاب کنید که اولا جوان حزب اللهی باشد و  یقین بدانید کسی که انقلابی، جوان  و حزب اللهی باشد به دنبال رفع مشکلات مردم را دنبال می کند و برای رفع مشکلات مردم قدم برمی دارد.

وی با اشاره به 9دی و روز بصیرت بیان کرد: روز بصیرت، روز طرفداری از ولایت و پشتیبانی از ولایت فقیه است و کسانی که فتنه88شرکت داشتتند بزرگترین اشتباه تاریخ را به نام خودشان ثبت و یه لکه ننگ را برای خودشان قرار دادند و در مقابل ولایت فقیه ایستاده و به سخنان رهبری گوش ندادند.

دری افزود: فتنه88 یک آزمایش بزرگ الهی بود که مشخص کرد که چه کسانی به دنبال منافع خودشان هستند و می خواهند به نظام و انقلاب برای گرفتن جایگاه، پست و مقام ضربه وارد کنند.

امام جمعه رودان در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها به مقام و جایگاه آن بانوی بزرگ اسلام نیز اشاره کرد و گفت: باید مقام و ویژگی‌های بارز حضرت فاطمه زهرا(س) برای همه بازگو شود، از آن بانو بزرگ اسلام درس گرفته و پشتیبان ولایت باشیم.

وی تصریح کرد: ولایت بهای سنگینی هم‌چون شهادت بی‌بی فاطمه زهرا سلام‌الله علیها پرداخت کرده است و بر همین اساس باید به‌عنوان یک شیعه همیشه پشتیبانی ولایت فقیه باشیم.

دری تصریح کرد: ان شاالله خداوند به همه ما بصیرت عنایت کند که پشتیبان ولایت فقیه باشیم و بدانیم که ولایت فقیه  قضا بردار نیست اگر خدایی نکرده ولایت را تنها گذاشتیم ضربه ای که انسان می خورد که سنگین و غیرقابل جبران می شود.

خطیب جمعه رودان در ادامه گفت: چه کسی خوشحال شد در این قضایای فتنه88 غیر از این بود که آمریکا و اسرائیل و فرانسه و این ها مگر دشمنان نظام و اهل بیت نیستند، سند داریم مگر نه اینکه رئیس جمهور فرانسه در مجله فرانسوی از توهین به پیامبر اکرم(ص) حمایت می کنند دیگه چطور نشان بدهند که دشمن هستند.

وی ضمن تبریک صعود بانوان فوتسالیست رودانی به لیگ برتر خاطر نشان کرد: در بحث ورزش باید همه دست به دست هم بدهیم چراکه  افتخاری بدست می آید برای همه شهرستان و باعث می شود شهرستان رودان در کشور بدرخشد و باید مسئولان و آنهایی که توانایی دارند کمک کنند تا این افتخارآفرینی‌ها همواره ادامه داشته باشد.

دری با اشاره به آسیب های فضای مجازی خاطر نشان کرد: اگر جوانان را به سمت ورزش سوق ندهند آنها در فضای بی در و پیکر مجازی گم شده و گرفتار آسیب‌های فراوان می‌شوند.

شهید سلیمانی یک مکتب و روش است

حجت الاسلام شریفی، امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با توجه به در پیش بود شهادت سالگرد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: به شهید سلیمانی نباید به چشم یک فرد نگاه کرد بلکه باید به او به چشم یک مکتب یک راه و یک مدرسه نگاه کرد.

شریفی افزود: شهادت حاج قاسم نشان داد انقلاب زنده است و شهادت او چشم های غبار گرفته را باز کرد و باعث شد دشمن در مقابل عظمت ملت ایران احساس خضوع کند و جهت گیری انقلابی مردم دیده شود.

وی بیان کرد: این شهید بزرگوار هم درزمان حیات و هم باشهادت خود به حیثیت ابرقدرتی آمریکا ضربه زد و روسیاهی دولت آمریکا را نشان داد.

امام جمعه حاجی آباد خاطرنشان کرد: چهار ویژگی درباره شهید سلیمانی صدق می‌کند که یکی از آن‌ها فرهنگ جهاد است چه در دفاع از حرم و چه در دوران دفاع مقدس؛ او صرفا شعار شهادت طلبی نمی‌داد و واقعا به دنبال شهادت بود؛ بندبند وجودش عاشق شهادت بود و بی‌صبرانه در انتظار شهادت بود.

مجلس «بودجه‌ای عاقلانه» را تصویب کند/ حملات سایبری اخیر استحکام تکنولوژیکی آمریکا را در هم شکست

حجت‌الاسلام میثم تارم، امام جمعه شهرستان قشم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان قشم اظهار کرد: توقع جامعه از مجلس انقلابی آن است که برنامه بودجه سال آینده را با وسواس کافی و دقت لازم بررسی کند.

وی با بیان اینکه ساختار بودجه کشور نیازمند اصلاح است، افزود: تکیه بر نفت یک آسیب بزرگ برای اقتصاد کشور به شمار می‌رود و هر چند ادعا می‌شود بودجه 1400 تنها 22 درصد متکی به درآمد نفتی است اما بنابر گفته کارشناسان، تکیه بودجه تقدیمی به نفت بیش از 40 درصد است و باید اصلاح شود.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: دشمن از مزایای انرژی پایدار هسته‌ای همچون تامین نیازهای کشور در زمینه‌های مختلف عملی و پزشکی آگاه است و از این ناحیه به دنبال کارشکنی است.

حجت الاسلام دکتر تارم ادامه داد: عقب ماندگی کشورها در مسیر انرژی هسته‌ای به وابستگی آنان در اقتصاد و پیروی از سیاست‌های ننگین استکبار جهانی می‌انجامد.

رونق تولید در بودجه سال آینده دیده نشده است

وی بی‌توجهی به رونق تولید را از مهمترین ایرادات بودجه 1400 دانست و اضافه کرد: بودجه تقدیمی به گونه ای که تنها ۱۲درصد (۱۰۴هزار میلیارد تومان) برای امور تولیدی و عمرانی منظور شده درحالی که این مبلغ برای امور جاری دولت ۶۳۷ هزار میلیارد تومان است.

امام جمعه شهرستان قشم با تاکید بر جلوگیری از مقروض کردن دولت آینده، گفت: بیکاری، ارزش پول ملی و سایر مولفه‌های کلیدی در گروه بودجه است و باید به طور دقیق مورد موشکافی نماینگان خانه ملت قرار بگیرد تا بودجه‌ای عاقلانه تصویب و اجرایی شود.

تارم اظهار کرد: بزرگترین حملات سایبری تاریخ به دولت آمریکا، حقیقت ادعای تکنولوژی و استحکام موانع سایبری این کشور را برای جهانیان برملا ساخت.

وی با بیان اینکه در این خصوص نکاتی حائز اهمیت است، افزود: نخستین نکته امدادهای غیبی است که امام امت به آن اشاره کرده و نباید از قدرت خدا در این مسئله غفلت کرد.

ایران در میان 5 کشور اول دنیا در دانش سایبری است

امام جمعه شهرستان قشم گفت: دومین نکته، دانش سایبری ایران اسلامی است و دشمن اذعان دارد ایران جزو پنج کشور نخست جهان در دانش سایبری بوده و از متخصصان جوان و متعد در این زمینه برخوردار است.

تارم بیان کرد: مفتخریم که واکسن کرونای ایرانی در حالی به مرحله آزمایش انسانی می‌رسد که درگیر با تحریم‌های ناجوانمردانه بوده اما همگام با کشورهای پیشرفته توانسته در این مسیر حرکت کند.

وی عنوان کرد: جوانان انقلابی ایران اسلامی همواره در تبدیل تحریم به فرصت موفق بوده‌اند و باید برای شکوفایی کشور بر توان داخلی تکیه کرده از عهدشکنان دل برید.

امام جمعه شرستان قشم با تاکید بر اینکه همه باید در سایه قانون بویژه قانون اساسی و رهنمودهای ولی امر مسلمین قرار بگیرند، گفت: از هر گونه حاشیه‌سازی باید اجتناب شود.

تارم سالگرد شهادت سردار غلامشاه ذاکری از فرماندهان سپاه جزیره قشم را گرامیداشت و افزود: دستاوردهای انقلاب ثمره ولایت اهل بیت(ع) و عنایات خاصه حضرت فاطمه زهرا(س) است.

امام جمعه شهرستان قشم خاطرنشان کرد: 9 دی با روز 22 بهمن و پیروزی انقلاب قابل قیاس است و بار دیگر نشان داد عامل موفقیت ما بصیرت و میثاق با ولایت است.

فتنه و تحریف دو مقوله ایست که در کنار هم مانع پیشرفت خواهند شد

حجت الاسلام عباس ذاکری، امام جمعه جاسک در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان با اشاره به اینکه هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی برای ترویج تعلیم و تربیت به فرمان امام است، گفت: تعلیم و تربیت جزء اساسی ترین نیازهای اولیه انسان است و یاد دادن به دیگران یقینا اجر فراوانی دارد.
امام جمعه جاسک با اشاره به  شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) عنوان کرد: حضرت زهرا(س) برای همه ما الگوست در این ایام منبری ها در راستای ترویج فرهنگ فاطمی قدم بردارند.

امام جمعه جاسک با بیان اینکه فتنه و تحریف دو مقوله ایست که در کنار هم مانع پیشرفت خواهند شد، اظهار کرد: 9 دیماه سال ۸۸ نمونه ای بود از روحیه انقلابی مردم که یکبار دیگر به همه دنیا نشان داده شد و دست تقدیر الهی بر این قرار گرفت که مردم انقلاب را یک بار دیگر بیمه کنند.

ذاکری تصریح کرد: خداوند می فرماید اگر تقوا داشته باشید خداوند راه شناخت حق و باطل را به شما نشان می دهد و بی تقوایی باعث انحراف است.

وی عنوان کرد: زمانی که امتحان الهی فرا رسد هیچکس در امان نیست چه خواصی بودند از صدر اسلام تا کنون که در زمان فتنه و امتحان راه باطل را برگزیدند، انسان باید دنبال حق محوری باشد و نه شخص محوری و برای اینکه گرفتار هفته نشویم باید زمان شناس و دشمن شناس باشیم.

امام جمعه جاسک با اشاره به اینکه دشمن در هر لباسی وارد می شود تا ما را به انحراف بکشاند، گفت: معمولا حق جویی و حق طلبی همراه با دشواری است اما شاید برگزیدن باطل همراه با راحتی ظاهری باشد بنا برا این اگر هوای نفس انسان غلبه کند باطل را به خاطر راحت تر بودن آن برمی گزیند.

ذاکری با بیان اینکه فتنه گران ۸۸ دشمن را امیدوار کردند، خاظر نشان کرد: امروز الحمدلله انقلاب ما به بلوغ سیاسی رسیده و با تحقق دولت جوان حزب اللهی در انتخابات سال آینده شاهد تجلی بلوغ سیاسی ملت خواهیم بود.

باید فاطمه(س) را سر لوحه و الگو قرار دهیم

حجت الاسلام و المسلمین شعیب صالحی، امام جمعه شهرستان بندر خمیر گفت: مهمترین راه های رسیدن به کمال و پرهیزکاری توجه و مطالعه تاریخ است، اینکه انسان حوادث و سوانح و ماجرای گذشتگان را مطالعه کند، آنچه از عبرت های در طول تاریخ هست را در زندگی خودش و گاهی هم در فضای اجتماعی خارج از زندگی اثر گذاری داشته باشد.
امام جمعه شهرستان بندر خمیر با اشاره به شهادت حضرت زهرا(س) عنوان کرد: فاطمه سلام الله علیها مختص شیعه و اسلام و مسلمانان هم نیست ، هر کسی طالب عدالت خواهی و طالب رسیدن کمال و معرفت است و رسیدن به یک جایگاه مهم است باید تشنه شنیدن و درک معارف حضرت فاطمه سلام الله علیها باشد.
صالحی با بیان اینکه باید فاطمه(س) را سر لوحه و الگو قرار دهیم ، اظهار کرد: فاطمه زهرا متعلق تمام مسلمانان و جامعه بشیرت و متعلق به همه جوامع توحید گراست باید معارف فاطمی را در زندگیمان باید جاری و ساری کنیم ، من و شما باید بعنوان دنباله رو باشیم.

وی عنوان کرد: در این ایام که گذشت مشاهده کردیم در فضای رسانه به دروغ پراکنی، اتهامات و برنامه ریزی هایی برای تخریب جلوه نورانی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی صورت گرفته نشانگر این است که دشمن از آشفتگی موجود در عرصه های مختلف بلاخص اقتصادی بنا دارد که بین نظام و مردم با ایجاد تردید بین آحاد جامعه فاصله بیندازد و مردم را نهایتا از اهداف بلند خود دور کند و این راهبرد، راهبرد ترکیبی است.
امام جمعه شهرستان بندرخمیر بیا کرد: دشمن می داند با راهبرد سخت و جنگ نظامی به جایی نمی رسد وارد جنگ نرم و فاز اعتقادی و ادراکی ملت شده است .
صالحی افزود: به فرموده رهبر انقلاب شرایط فعلی ما با استکبار جهانی در حال جنگ نا متقارنیم و پیروزی یا شکست در این جنگ کاملا بسته به ارادهاست چون در جنگ نامتقارن اراده ها هستند که با هم می جنگند هر اراده ای غلبه پیدا کرد پیروز خواهد بود.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر خاطر نشان کرد: امروز موسی زمان و عصای اعجاز انگیز پیش چشم ماست؛ راهی که رهبری تعیین می کند نجات بخش ماست هیچ دستاویزی برای ما محکم تر و مطمئن تر از ولایت پذیری او نیست.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: جای تغییر قانون اساسی امام جمعه شهرستان قشم دنبال تغییر قیمت هفته شهرستان سلام الله علیها امام جمعه جاسک رفراندوم نیست قانون اساسی شهید سلیمانی فاطمه زهرا س حجت الاسلام جمعه رودان ولایت فقیه مرغ و روغن دولت جوان نماز جمعه حضرت زهرا حزب اللهی روز بصیرت مشکل مردم یک مکتب فاطمه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان خوی ضمن تبریک روز نهم اردیبهشت روز شوراها به اعضا شوراهای اسلامی اظهار کرد: گره‌گشایی از مشکلات مردم و نیازهای اساسی در مصوبات و مقررات باید در دستور کار اعضای شورا باشد.

وی با بیان اینکه مردم این افراد را به‌عنوان مشاور امین انتخاب می‌کنند تا در روستاها و شهرها بتوانند نیازمندی‌های اساسی مردم را مد نظر قرار دهند و نباید نیازها و موارد غیر ضروری جای خود را به نیازهای ضروری بدهد، افزود: اعضای شوراها باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که بتوانند از مشکلات اولویت دار مردم مثل ترافیک گره‌گشایی کنند.

امام جمعه شهرستان خوی با بیان اینکه مردم را باید ولی نعمت بدانیم، تصریح کرد: امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین مردی که انقلاب ما مرهون وجودش است می‌فرمایند به من اگر خادم بگویید خوشحال‌تر از این هستم که به من رهبر بگویید، ما مردم را ولی نعمتمان بدانیم. خانواده‌های مکرم شهدا ولی نعمت ما هستند.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی با تاکید بر اینکه تکریم و حفظ کرامت انسانی در مجموعه شورا و شهرداری و ادارات شهرستان توصیه بنده است، گفت: اجتناب از نزاع‌های سیاسی و تنش‌زا و به کار گرفتن تمام تلاش و توان در راستای خدمت بی منت به مردم، حفظ روحیه امید و نشاط اجتماعی در میان مردم با رعایت اصل عدالت و توزیع عادلانه امکانات از جمله مواردی است که اعضا شوراها باید به آن توجه کنند.

وی با اشاره به عملکرد مدیریت شهری خوی یادآور شد: در عرصه‌های فرهنگی کارهای بسیار خوبی انجام می‌شود، در راستای گسترش فضای سبز و پارک‌ها و تنظیم خیابان‌ها و معابر و کمربندی‌ها کارهای فاخری انجام شده است اما در برخی از مناطق شهر نیاز مبرم به نهال کاری، ایجاد پارک و مراکز تفریحی، مراکز ورزش عمومی، پارک محله، گسترش فضای ورزشی (به ویژه فضای ورزشی ویژه بانوان) وجود دارد.

امام جمعه شهرستان خوی همچنین با اشاره به عملیات وعده صادق عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب موضوع اصلی در قضایای اخیر اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و شکست هیمنه دشمن بوده و تعداد موشک و یا اصابت به هدف اهمیتی پایین‌تر دارد.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی اظهار کرد: مسئله قدرت، جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زد، مسئله شکست هیمنه اسرائیل جنایت کار است. مسئله تشجیع و قوت قلب مسلمانانی است که اسیر حکام بی‌لیاقت و دنیازده هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن روز کارگر افزود: حمایت از کارگر به این معنی است که ما جنس ایرانی و داخلی را خریداری بکنیم تا ثروت ملی افزایش پیدا بکند.

 

امام جمعه شهرستان خوی گفت: تضمین امنیت شغلی، مسئله بیمه‌ها و اجرا نشدن سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی، ایمنی نیروی کار و ارتقای مهارت‌های شغلی چهار مسئله مهم کارگران است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی همچنین با اشاره به در پیش رو بودن روز معلم تصریح کرد: در عظمت معلم همین بس که همه ما وقتی به دنیا آمدیم هیچ چیزی بلد نبودیم معلم به ما یاد داد تا قرآن و مفاتیح و کتاب‌ها را بتوانیم بخوانیم، این معلم در دل انسان یک چراغی را روشن کرد و انسان را از جهل به دانایی رساند.

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • کتف و بال مرغ را با این روش ویژه سوخاری کنید
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید