Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان لیورپول از خاطرات 2020 و چالش های 2021 می گوید. 

جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول در از چالش های تیمش برای 2021 گفته است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای اسپورتس، جوردن هندرسون سال 2020 را به عنوان کاپیتان تیم قهرمان اروپا آغاز کرد و به زودی پرونده این سال را به عنوان اولین کاپیتان فاتح لیگ برتر لیورپول در 30 سال اخیر می بندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هندرسون در مصاحبه اختصاصی اش با اسکای به مناسبت کریسمس در مورد موضوعات جالبی حرف زده است. 

2020 مانند ترن هوایی بود

راستش را بگویم امسال برایم یک ترن هوایی بود. از یک طرف رویایی را تحقق بخشیدم که در تمام عمرم آن را در ذهن داشتم و از طرف دیگر این اتفاق در شرایطی کاملا متفاوت رخ داد و مردم زیادی در سراسر جهان در حال رنج کشیدن بودند. دریافتم که چیزهایی مهم تر از فوتبال وجود دارند. سال 2020 یک ترن هوایی بود اما حس می کنم نکات مثبت زیادی هم داشت. خیلی چیزها در این مدت یاد گرفتیم و امیدوارم 2021 کمی بهتر باشد و اوضاع به حالت نرمال برگردد. 

لمس جام قهرمانی 

احساس شگفت انگیزی بود. البته که نبود تماشاگران هم برای ما و هم برای خودشان ناامیدی بزرگی بود. اما خب حس فوق العاده ای بود، بالای سر بردن جامی که برای مدت زمانی طولانی آن را می خواستیم و به نظرم آن احساس تا ابد با ما زنده خواهد ماند. جشن در هتل؟ یک شب فوق العاده. کنار هم بودن پس از قرنطینه، غذا و تماشای برد چلسی مقابل منچسترسیتی که به معنای مسجل شدن قهرمانی ما بود. مطمئنم که چند ویدئو از آن شب را تماشا کرده اید؛ لحظه ای ویژه که آن را تا ابد در خاطرمان خواهیم داشت. 

دفاع از عنوان قهرمانی 

 بسیار دشوار خواهد بود. شما قهرمان می شوید، نگه داشتن آن جام بسیار دشوار تر است. اما خب از ابتدای فصل هم این موضوع را می دانستیم. تیم هایی هستند که پیشرفت کرده اند، خوب بازی می کنند و تا پایان فصل ما را به چالش خواهند کشید. واضح است که با وجود پاندمی یک فصل منحصر به فرد را در حال گذراندن هستیم و اما همه چیز در آخر برمی گردد به تمرکز روی چیزی که می توانیم کنترلش کنیم؛ تمرین شدید، تمرکز روی چیزی که می خواهیم به دست بیاوریم و در پایان انجام دادن تمام تلاش مان برای کسب 3 امتیاز؛ همان چیزی که برایش در هر بازی تلاش می کنیم و مهم هم نیست که چه تورنمنتی است. باید این مسیر که ما را دطی چند سال گذشته در جایگاه خوبی قرار داده است ادامه دهیم و ببینیم در پایان فصل کجا خواهیم بود. 

همچنین بخوانید:  

جوردن هندرسون: به خاطر صلاح و مانه در جشن قهرمانی از نوشیدنی غیر الکلی استفاده کردیم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جوردن هندرسون ترن هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| کاپیتان استقلال در تبریز شکار شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید حسین حسینی به دلیل محرومیت بازی با تراکتور را از دست داد. محرومیت سید حسین باعث نشد که این بازیکن تیمش را در این بازی مهم همراهی نکند. در بازی که بدون گل و با نتیجه صفر صفر به پایان رسید، سید حسین از روی سکوهای یادگار امام تماشاگر بازی تیمش بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901894

دیگر خبرها

  • عکس| کاپیتان استقلال در تبریز شکار شد!
  • محمد کریمی، کاپیتان سپاهان: هر تیمی جای ما بود، تا اینجا هم دوام نمی‌آورد / فیلم
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • قصه درخشان کاپیتان تیم ملی 18 ساله شد
  • ببینید | پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم