Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@03:56:33 GMT

اعلام محدودیت‌های جدید کرونایی در لرستان

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۲۴۸۱

اعلام محدودیت‌های جدید کرونایی در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در لرستان، محدودیت‌های جدید کرونایی در این استان را در اطلاعیه‌ای اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: مردم شریف استان لرستان به اطلاع می‌رساند بر اساس تازه‌ترین لیست اعلام شده توسط معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تأیید ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، به جز شهرستان خرم آباد که همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارد سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس طی هفته پیش رو، محدودیت‌های شغلی در مرکز استان برای گروه‌های ۳ و ۴ همچنان برقرار است و کارکنان دستگاه‌های دولتی نیز به صورت شیفت بندی ۵۰ درصد در محل کار حضور خواهند داشت.

در سایر شهرستان‌های استان نیز فعالیت گروه شغلی ۴ تعطیل بوده و کارکنان دستگاه‌های دولتی نیز با تأیید بالاترین مقام دستگاه به صورت دو سوم در محل کار و یک سوم به صورت دورکاری فعالیت خواهند نمود.

کد خبر 5104385

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا محدودیت های کرونایی خرم آباد ویروس کرونا شیراز بارش برف کرمانشاه روز پرستار آمار کرونا گرگان قاسم سلیمانی بوشهر شهرستان کرج پرستار شهرکرد لیگ برتر فوتبال ایران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی

استاندار لرستان از برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات لرستان، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات، اضافه کرد: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده‌ است.

مشارکت 47درصدی مردم لرستان در انتخابات + جزئیات

استاندار لرستان عنوان کرد: فرآیند آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز این استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های لازم برای انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات در صداوسیمای لرستان تدارک‌ دیده شده‌ است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پرشور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو