Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش تابناک، شفقنا به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، سفارت آمریکا در بغداد عصر امروز (جمعه) با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر، گزارش های حاکی از تخلیه ساختمان آن را تکذیب کرده و چنین خبری را شایعه خواند.

در این پیام توییتری کوتاه همچنین تاکید شده که «متیو تولر»، سفیر آمریکا در عراق، همچنان در بغداد باقی می ماند و سفارتخانه نیز به کار خود ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ساعاتی پیش شبکه خبری «العربیه» عربستان سعودی به نقل از منابع خود مدعی شده بود که سفارتخانه آمریکا در بغداد فرآیند تخلیه همه کارکنان خود به استثنای شخص سفیر و پرسنل نزدیک به وی را تکمیل کرده است.

منابع العربیه که نام آنها فاش نشده، همچنین تاکید کردند که همه پایگاه های نظامی محل استقرار نیروهای ائتلاف بین المللی تحت رهبری آمریکا در عراق به حالت آماده باش درآمدند و در صورت وقوع هر گونه حمله یا شناسایی تهدیدهای جدید نیز، احتمال تعطیلی سفارتخانه آمریکا در بغداد وجود دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: واکسن فایزر کرونای انگلیسی کواکس زلزله بم کربلای چهار سفارت آمریکا بغداد عراق واکسن فایزر کرونای انگلیسی کواکس زلزله بم کربلای چهار آمریکا در بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق

منابع خبری از حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در استان سلیمانیه اقلیم کردستان عراق خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از میدل ایست نیوز، میدان گازی کورمور اقلیم کردستان مورد حمله قرار گرفت.

یک مسئول امنیتی در میدان گازی کورمور اعلام کرد که این میدان گازی بدون در پی داشتن تلفات جانی، مورد حمله قرار گرفت.

مسئول امنیتی ضمن تاکید بر تداوم تولید بدون وقفه میدان گازی کورمور، اعلام کرد خسارت وارده در پی این حمله، مادی و جزئی است.

همچنین رمک رمضان فرماندار منطقه چمچمال گفت این حمله با پهپاد صورت گرفته است.

کورمور یکی از روستاهای توابع منطقه «قادر کرم» در استان سلیمانیه اقلیم کردستان است و این میدان گازی یکی از غنی‌ترین مناطق از لحاظ منابع طبیعی به ویژه گاز به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل