Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@19:02:19 GMT

ارتباط تلفنی شهر شبانکاره وصل شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۳۳۶۵

ارتباط تلفنی شهر شبانکاره وصل شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مرکز مخابرات شهر شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان حوالی ساعت ۶ صبح امروز (جمعه ۵ دی) دچار آتش سوزی شد که در پی آن، ارتباط تلفن ثابت، همراه و دسترسی به اینترنت در این شهر دچار اختلال و قطعی شد.

بنا به اعلام شرکت مخابرات استان بوشهر با تلاش نیرو‌های فنی مهندسی مخابرات شهرستان دشتستان و استان، ساعت ۱۹ امشب مشکل ارتباط تلفنی شهر شبانکاره برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال، رئیس دادگاه عمومی بخش شبانکاره با اشاره به اینکه آتش سوزی مرکز مخابرات این شهر در حال بررسی است، گفت: این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی نداشت، اما بر اثر آن، خساراتی به اموال و امکانات موجود در این مرکز وارد آمد و خطوط ارتباط تلفنی در این شهر دچار مشکل شد.

جمالی بیان کرد: این حادثه با همکاری ضابطین قضایی و کارشناسان مربوط در حال پیگیری است و در صورتی که احراز شود فرد یا افرادی در بروز حادثه به هر نحوی دخالت داشته‌اند، تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی مخابرات قطعی تلفن اینترنت شبانکاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس منطقه ۷ عملیاتی آتش نشانی مشهد گفت:حریق کارخانه ایزوگام به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۲۹ و ۴۵ و ۳۷ به محل حادثه در روستای فارمد اعزام شدند.
آتشپاد سوم مرتضی حکم آبادی افزود: حریق با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او گفت:خوشبختانه این حادثه کشته و مصدوم نداشت.

دیگر خبرها

  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر
  • تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مسابقات فوتسال در شبانکاره برگزار شد
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند
  • کارکنان عقیدتی سیاسی مسئول تقویت هدایت و معنویت هستند
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع