Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان احمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد با اشاره به اینکه عمده افزایش این آمار مربوط با آتش‌سوزی بوده است، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۳۱ مورد ماموریت شهری و ۴۰ مورد ماموریت خارج از محدوده شهری در زمینه امداد و نجات در این شهرستان انجام شده که در مجموع ۲۰۵ مورد مربوط به حوزه آتش‌سوزی و اطفای حریق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی افزود: امسال ۲۷ مورد حوادث جاده‌ای و تصادفات، ۲۵ مورد دفع حیوانات موذی و مابقی امداد رسانی متفرقه شامل رهاسازی در آسانسور، نجات حیوانات اهلی، رفع نشست گاز و سیلاب نیز با موفقیت انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد بیان داشت: در این مدت ۳۷ نفر مصدوم و ۱۳ نفر فوت شده‌اند.

او با اشاره به اینکه برای افزایش ایمنی و حفظ سلامت شهروندان، صدور پایان کار آپارتمان‌ها از سوی شهرداری مهاباد، منوط به نصب و راه‌اندازی کپسول و تجهیزات آتش‌نشانی در آنهاست، اضافه کرد: امسال ۹۹ گواهی ایمنی برای ساختمان ها، واحد‌های تجاری و آموزشی صادر شده است.

احمدی از شهروندان خواست برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی با شماره تلفن ۱۲۵ این سازمان در طول شبانه‌روز تماس بگیرند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی امداد و نجات اطفای حریق آتش سوزی حوادث جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد

بابک رستم‌پور شهردار مهاباد امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی طرح عمران شهری، گفت: این کمربندی از آپارتمان‌های ۴۸۰ واحدی فجر تا شهرک‌فجر به طول ۷۰۰ متر، از آن محل به میدان دانشگاه پیام‌نور به طول هزار متر و از شهرک‌فجر نیز به شهرک کارمندان به طول هزار و ۵۰۰ متر پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های در دست اقدام در راستای آسیب‌شناسی شهری و ارزیابی توسعه فیزیکی در دستور کار قرار دارد، افزود: احداث کمربندی در مناطق مختلف شهری با هدف ایجاد مسیر تردد راحت به شهرک‌ها و مناطق انبوه‌سازی در حال انجام است.

حسن عباسی فرماندار مهاباد هم ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری در توسعه عمران شهری گفت: این طرح ضمن کاهش بار ترافیکی از هسته مرکزی شهری موجب رفاه و راحتی بیشتر شهروندان در تردد‌ها خواهد شد.

وی یادآور شد: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید در مرحله اولیه این طرح‌ها نسبت به تکمیل زیرساخت‌های خود برای جلوگیری از حفاری دوباره و هزینه مجدد اقدامات لازم را انجام دهند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی بوده که ترافیک‌شهری در آن همواره اعتراض شهروندان را به دنبال داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • پیش بینی برداشت بیش از سه هزار تن انگور امسال از تاکستانهای مهاباد
  • آمار تصادفات عید امسال به نظر من اصلاً رسمیت ندارد/ ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • وجود ۴۷۵ نقطه پرتصادف در جاده های کشور
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر