Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت که برای رویارویی با تیم سابقش استقلال از انگیزه خاصی برخوردار است. - اخبار ورزشی -

جابر انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی تیمش برابر شهر خودرو در مشهد گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و دو بار هم از حریف جلو افتادیم، ولی متأسفانه نتوانستیم برتری‌مان را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته شهر خودرو هم جزو تیم‌های خوب لیگ برتر است و با وجود 10 نفره شدن، فوتبال خوبی به نمایش گذاشت، ولی ما موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم که متأسفانه فقط دو بار به گل رسیدیم. اگر کمی باهوش‌تر بودیم قطعاً به برد می‌رسیدیم.

خطیبی: شهر خودرو از نظر مهره و شیوه بازی جزو تیم‌های خوب است/ صحنه‌ای که اتفاق افتاد در دوران فوتبالی‌ام ندیدم

 

وی با اشاره به حرکت مربی تیم فوتبال شهر خودرو که در جریان مسابقه توپ را به وسط زمین انداخت، تصریح کرد: برخی اتفاقات چهره فوتبال ایران را خراب می‌کند و ممکن است برخی تیم‌ها هم در آینده چنین شیوه‌ای را پیش بگیرند. آیا این درست است که اگر تیم حریف در موقعیت حمله و گل زدن قرار داشته باشد ما هم دست به چنین کاری بزنیم؟ در این سال‌هایی که در لیگ برتر بازی کردم، تا به حال ندیده بودم که یک مربی توپ را در جریان مسابقه به وسط زمین بیندازد. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد عملکرد خودش در بازی‌های گذشته خاطر نشان کرد: من در هفته اول به همراه چند بازیکن دیگر نتوانستیم بازی کنیم، ولی در ادامه که بازی کردم، شرایطم بهتر شد. تیم ما تازه به لیگ برتر صعود کرده است و طبیعتاً نیاز به زمان داریم تا همه بازیکنان بتوانند به شرایطی که مدنظر کادر فنی است، برسند. من هم امیدوارم بازی به بازی عملکرد بهتری داشته باشم و به تیمم کمک کنم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انصاری راجع به بازی بعدی تیمش برابر استقلال تهران اظهار داشت: من چند سال در استقلال بودم و از بازی در این تیم خاطرات خوبی دارم. مقابل این تیم هم انگیزه خاصی دارم و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال آلومینیوم اراک لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال آلومینیوم اراک شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد.

طرفداری | امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند