Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@02:55:17 GMT

پیش بینی بورس امروز ۶ دی ۹۹

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۴۸۵۳

در بیشتر روزهای هفته ای که پشت سر گذاشتیم شاهد ورود پول حقیقی به بورس بودیم و شاخص کل نیز توانست در مقایسه با آخرین روز معاملاتی هفته گذشته رشد 2.5 درصدی را تجربه کند.

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، شاخص کل شاخص توانست در حالی که در روز چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹ بر روی رقم یک میلیون و ۴۱۳ هزار واحد قرار داشت، در چهارشنبه ۳ دی ۹۹ به کانال یک میلیون و ۴۴۷ هزار واحد برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شاخص کل (هم‌وزن) در پایان هفته گذشته ٤٣٦ هزار و ٥٤٠ واحد بود که در هفته جاری این عدد به ٤٦٨ هزار و ٤٨٥ واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) از ٢٨٥ هزار و ٨٠٦ واحد به عدد ٣٠٦ هزار و ٦٦٠ واحد رسید.

در این چند هفته عموماً شاخص کل هم وزن رشد بیشتری را نسبت به شاخص کل داشته و سهام های شاخص ساز چندان مورد توجه سهامداران نبوده اند. اقبال بیشتر سهامداران به سهام کوچک بوده است و این سهام رشد قابل قبولی را تجربه کرده اند.

بورس امروز ۶ دی ۹۹ چگونه خواهد بود؟

رویا ذبیحی سامانی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه درباره بورس امروز 6 دی 99 به خبرنگار نبض بورس گفت: انتشار گزارشات ماهانه و گزارش خوب شرکت های اوره ای و متانولی، موجب توجه بازار به آنها خواهد شد. در آخر هفته نیز خبرهای خوبی در مورد سهام عدالت داشتیم که ۵ هزار میلیارد تومان از سفارش های فروش سهام عدالت توسط شرکت های تامین سرمایه، هلدینگ های بزرگ و شرکت های سرمایه گذاری خریداری خواهد شد. تقویت مجدد بازار جهانی، گزارشات مطلوب شرکت ها و کاهش نگرانی در مورد سهام عدالت و قمیت های مناسب فعلی، می تواند موجب توجه مجدد بازار به گروه های فلزی، معدنی، پتروشیمی و شرکت های بزرگ بازار سرمایه شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: واکسن فایزر کرونای انگلیسی کواکس زلزله بم کربلای چهار بورس شاخص کل بورس بازار سرمایه واکسن فایزر کرونای انگلیسی کواکس زلزله بم کربلای چهار شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه متاسفانه حدود ۸۰ درصد نماد‌ها سرخ پوش شدند. کاهش ارزش معاملات سهام و حق تقدم به زیر ۳ همت و بی رمقی و کم تحرکی در تابلوی معاملات مشهود است. 

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید:سهامداران بازار این بار اسیر بی تصمیمی دولت و مجلس در مورد نرخ نیما و مالیات شرکت‌های تولیدی هستند ارزش معاملات بازار بورس در پایان امروز به حدود ۳ هزار و ۵۴۶ میلیارد تومان رسید. حقوقی‌ها ۳۰۸ میلیارد تومان از حقیقی‌ها خرید کردند.

او افزود: امروز تعداد نماد‌های مثبت ۱۶۰ نماد و تعداد نماد‌های منفی ۶۵۲ نماد بوده است"فولاد" با ۱۸۷۵ واحد، "فملی" با ۶۷۷ واحد و "شپنا" با ۶۴۴ واحد بیش‌ترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشته‌اند در نهایت شاخص کل با کاهش ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحدی به ارتفاع ۲,۲۶۸,۸۴۵ واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار