Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان گفت: دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با ۴ رویکرد در گیلان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

سجاد ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی در گیلان برگزار می‌شود؛ فراخوان این جشنواره از 13 دی‌ماه اعلام شده و علاقه‌مندان تا 12 روز پس از اعلام فراخوان فرصت دارند ایده‌های خود را در موضوعات رویداد و در قالب‌های مدنظر برگزارکنندگان به دبیرخانه ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول فضای مجازی سپاه قدس استان گیلان تصریح کرد: این رویداد چند موضوع عمومی دارد و پیرامون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری‌زاده با عنوان شهدای محور مقاومت و شهدای هسته‌ای برگزار می‌شود.

ستوده خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات این رویداد موضوع اجتماعی با نگاه به معضلات و حل مسائل استان گیلان است که با اولویت افزایش میزان ازدواج، افزایش نرخ فرزندآوری و کاهش نرخ طلاق برگزار می‌شود.

گفت‌وگوی تسنیم با فرماندهی که برای اجرای طرح شهید سلیمانی از آبرویش مایه گذاشت/ چرا وزارت بهداشت از فرمانده سپاه گیلان تمجید کرد؟+ فیلمنماینده ولی‌فقیه در گیلان: فرقه‌های جدید در دنیای اسلام ساخته دست صهیونیست‌ها استهنرمندان گیلانی نیاز به حمایت‌ جدی‌ نهادهای دولتی دارند

وی تصریح کرد: موضوع بعدی در حوزه اقتصادی بوده و مبتنی بر و رفع مشکلات اقتصادی ناشی از بیماری کرونا با نگاه بر زیست بوم استان گیلان است همچنین از دیگر موضوعات این رویداد می‌توان به تغییر کاربری اراضی و مهاجرت پنهان اشاره کرد.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان عنوان داشت: 4 عنوان مذکور موضوعات دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بوده و علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های خود را در قالب این محورهای مذکور از طریق سایت رویداد به دبیرخانه ارسال کنند.

وی گفت: قالب ارسال آثار بازی موبایل، انیمیشن، رئال موشن، موشن‌گرافی، مستند کوتاه، نماهنگ و کلیپ است؛ علاقه‌مندان می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده ایده‌های خود را ارسال کنند و پس از بررسی ایده‌ها توسط هیئت داوران، ایده‌هایی که دارای حداقل معیارهای حضور در رویداد باشند برای شرکت در افتتاحیه دعوت می‌شوند.

ستوده افزود: در افتتاحیه، گروه‌های مختلف تشکیل شده و به مربی‌ها معرفی می‌شوند و در یک بازه 45 روزه فرصت دارند طی مراحل آموزشی و با کمک مربی‌ها ایده را به محصول تبدیل کنند در طول این 45 روز دوره‌های آموزشی مختلفی با حضور اساتید کشوری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در انتهای این مدت شرکت کنندگان محصول خود را ارائه کرده و شرکت‌های سرمایه‌گذاری نیز می‌توانند در صورت تمایل در ایده و محصول تیم‌های سازنده شریک شوند و روی این ایده‌ها سرمایه‌گذاری کنند تا این ایده و محصولات بتوانند وارد بازار کسب و کار شوند؛ نتایج برگزیدگان این رویداد اسفندماه امسال اعلام می‌شود.

انتهای پیام/614/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار می شود استان گیلان ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، باشگاه فیلم رویش حوزه هنری خراسان رضوی با همکاری مرکز فیلم جوان سازمان سینمایی سوره و معاونت امور استان‌های حوزه هنری، آمادگی خود را برای حمایت از تولید طرح و فیلمنامه‌های تولیدی هنرمندان استان خراسان رضوی اعلام کرد.    روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گزارش داد: در متن فراخوان حمایت از تولید فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای آمده است، با توجه به اهمیت پرداخت به نهاد خانواده و مغفول ماندن آن در آثار سینمایی، هر یک از ایده‌های ارسالی که در این محور محتوایی شکل گرفته است، امتیاز ویژه‌ای را در مرحله انتخاب دارا خواهد بود.    همچنین در صورت انتخاب موضوعی خارج از محور‌ها و موضوع‌های مطرح شده در فراخوان، محوریت بازنمایی خانواده ایرانی متناسب با زیست بوم استان خراسان رضوی از امتیاز خاص تری برخوردار خواهد بود.   هنرمندان و جوانان علاقه‌مند به هنر سینما و فیلمسازی در خراسان رضوی، می‌توانند طرح یا فیلمنامه خود را از طریق پیام رسان‌ها در فضای مجازی به شماره ۰۹۰۰۱۰۸۳۸۶۸ ارسال کنند.   مهلت ارسال آثار از ۸ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد تعیین شده است و اعلام نتایج بررسی و انتخاب آثار در بازه زمانی یک ماه بعد از پایان مهلت فراخوان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد