Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله ناظریان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پیست در قالب تفاهمنامه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و شهرداری منطقه ۱۵ (خوراسگان) احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: ساخت این پیست حتمی خواهد بود اما برآورد هزینه و زمان آغاز عملیات اجرایی آن به جلسه بعد با حضور نمایندگان شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، مساحت پیست دوچرخه سواری BMX را حدود یک هزار متر مربع اعلام کرد و اظهارداشت: وجود چنین مجموعه‌ای برای اصفهان لازم بود و ورزشکاران این رشته همواره از ما مطالبه می‌کردند.

ناظریان با بیان اینکه دوچرخه سواری BMX رشته‌ای هیجانی و جذاب است خاطرنشان کرد: بهبود روحیه شادی و نشاط و هیجان برای جامعه و نوجوانان و جوانان ضروری است بنابراین توسعه رشته‌هایی از این دست به تحقق این هدف کمک می‌کند.

مسابقات دوچرخه‌سواری BMX از جمله رشته‌های المپیکی در یک مسیر بسته با مسافت ۳۵۰ متر و یک سطح ناهموار برگزار می شود، در بخش آزاد این رشته، حرکات نمایشی نیز در نمره دهی داوران تاثیرگذار است.

جمعیت استان اصفهان بر اساس سرشماری سال ۹۵، حدود پنج میلیون و ۱۲۰ هزار نفر است که ۳۹.۵ درصد از این رقم در کلانشهر اصفهان زندگی می‌کنند.

۷۵۰ مرکز فرهنگی، تفریحی و گردشگری شهرداری در کلانشهر اصفهان فعالیت دارد.

حدود ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون دوچرخه سواری شهرداری اصفهان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون دوچرخه سواری شهرداری اصفهان اصفهان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون دوچرخه سواری شهرداری اصفهان اصفهان اخبار کنکور دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۵۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)