Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین تبادل اسراء میان دولت وفاق ملی و شبه نظامیان موسوم به ارتش ملی لیبی به فرماندهی ژنرال حلیفه حفتر انجام شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری « لیبیا الاحرار » اولین تبادل اسرا بین دولت وفاق ملی و نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی در منطقه « الشویرف» واقع در غرب این کشور  با حضور فرمانده هان نظامی و برزگان شهرهای صبراته، زاویه و الزنتان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

به گفته منابع آگاه، نیروهای وابسته به حفتر 33 اسیر و دولت وفاق ملی 15 اسیر را آزاد کردند که بیشتر آنان از اهالی شهرهای زاویه، صبراته،  طرابلس، صرمان و تاجورا بودند.

بر اساس گزارش این پایگاه خبری، تعداد اسیران که دربین آنها نیروهای وابسته به ژنرال خلیفه حفتر به چشم می‌خورند، 36 نفر است.

توافق نمایندگان پارلمان لیبی درباره انتخاب رئیس جدید

پیش از این یکی از اعضای کمیته مشترک نظامی ( 5-5 ) از تبادل اسراء بین نیروهای وابسته  به حفتر و دولت طرابلس خبر داده بود.

دولت طرابلس و نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی در 23 اکتبر 2020 توافقنامه آتش بس امضاء کردند،  هرچند که در این مدت دو طرف یکدیگر را به نقض این توافقنامه متهم کردند اما غرش سلاح ها در لیبی خاموش شده‌است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار لیبی اخبار لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل

 مهین جاودان  بیان کرد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، از صبح امروز نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

 دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته شهرستان زابل در سیستان و بلوچستان افزود: این نمایشگاه از امروز تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه به مدت ۶ روز باهدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است.

 وی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور جمعی از هنرمندان و بانوان کارآفرین شهرستان زابل به‌منظور ترویج استفاده از صنایع‌دستی، آشنایی بیشتر مردم با آنها، فاصله‌گرفتن از محصولات مشابه خارجی و حمایت از بانوان هنرمند و کارآفرین منطقه سیستان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • اولین واکنش دولت رئیسی به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف