Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:29:23 GMT

نساجی و معرفی دو بازیکن جوان؛ داوران و گل محمدی

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۶۰۶۵

با وجود حساسیت دیدار با پرسپولیس، وحید فاضلی سرمربی نساجی در این بازی به دو بازیکن جوان تیمش میدان داد که این یکی از نکات مثبت دیدار نساجی با پرسپولیس بود. 

به گزارش "ورزش سه"، جدا از سایپا که به جوان های زیادی بازی می دهد در هفته های اخیر چند تیم دیگر هم از بازیکنان جوان در ترکیب خود بهره بردند. می تواند به صنعت نفت اشاره کرد که از محمد حسین زاوره ای بازیکن تیم ملی جوانان در ترکیب بهره می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یا نفت مسجد سلیمان که از مهدی احمدی استفاده می کند که این بازیکن که بازیکن تیم ملی جوانان است. یا استقلال که به سبحان خاقانی بازی می دهد. 

 

در بازی با پرسپولیس وحید فاضلی هم به دو بازیکن جوان میدان داد. اولی علی داوران بود که در دقیقه 67 بازی به جای روزبه شاه علیدوست وارد میدان شد. هم چنین عرفان گل محمدی که در دقایق پایانی بازی جای فرزاد زامهران را گرفت. البته پیش از این هم شاهد حضور نیما میرزازاد جوان در درون دروازه نساجی بودیم که بعد از 6 بازی در دیدار با پرسپولیس جای خود را به مهرداد طهماسبی داد که دروازه بان باتجربه تری بشمار می رود. 

 

بازی دادن به جوان ها یکی از اتفاقات خوب بازی های لیگ برتر این فصل است که می تواند فوتبال را صاحب ستاره های جدیدی کند؛ جوانانی که شاید کم تجربه باشند اما انگیزه و هم چنین دوندگی بی امان آنها در مستطیل سبز می تواند کم تجربگی آنها را پوشش دهد. متاسفانه نتیجه گرایی در فوتبال موجب شده تا خیلی از مربیان از جوان ها فقط برای نشستن روی نیمکت و تکمیل کردن پازل تمرین استفاده کنند. اما در فوتبال حرفه ای میدان دادن به جوان ها به قدری اهمیت دارد که بازیکنان تیم ملی جوانان و تیم امید که در ترکیب تیم های باشگاهی حضور دارند تنها در روزهای فیفا مجاز به ترک اردوی باشگاهی و همراهی تیم های ملی کشور خود هستند.

 

علی داوران؛ او در بازی با پرسپولیس به جای روزبه شاه علیدوست باتجربه وارد میدان شد و در جلوی خط دفاعی نساجی ارایه گر بازی خوبی بود.

 

عرفان گل محمدی؛ او در بازی دوستانه با امید های نساجی که بعد از شکست در برابر مس رفسنجان انجام شد هت تریک کرد و به همین بهانه در دقایقی از بازی با پرسپولیس وارد میدان شد.

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس