Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کجانی روز شنبه در نشست با سازمان معلمان ایران با بیان اینکه بالا بردن مشارکت سیاسی وظیفه همه نهادها، احزاب، نخبگان و دستگاه های اجرایی است. افزود: البته تقویت احزاب نیز منجر به تحقق منشور سیاسی مورد نظر دولت تدبیر و امید می شود.

این مسئول اظهار داشت: احزاب در نظارت بر امور کشور و ایجاد زمینه های افزایش اقتدار ملی، شفافیت و پیشگیری از فساد  اثرگذار هستند که جزو مطالبات جدی مردم در حال حاضر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه بین المللی به همراه دارد.
به گفته معاون استاندار تهران، رویکرد فرمانداری ویژه شهرستان ری تعامل و همکاری با تمامی احزاب سیاسی است که در این خصوص باوجود محدودیت های کرونایی سلسله نشست ها با احزاب کماکان  به صورت مستمر در فرمانداری برگزار می شود.

توکلی خاطرنشان کرد: شهرستان ری در دوره های مختلف تاریخی در عرصه های مختلف نقش آفرین بوده و از دیرباز تا کنون در حوزه سیاسی در کنار داشتن ظرفیت های بالا تاثیرگذاری لازم را در این عرصه داشته و دارد.

 در این نشست پیرامون مسائل و موضوعات حزبی، نقش قشر فرهنگیان در عرصه های مختلف کشور و ضرورت افزایش مشارکت در انتخابات خردادماه ۱۴۰۰ گفت و گو و همچنین به برخی اقدامات دولت در خصوص قشر معلمان و  مشکلات صنفی و مدیریتی در حوزه آموزش و پرورش پرداخته شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری سازمان معلمان ایران خانه احزاب ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری سازمان معلمان ایران خانه احزاب ایران انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری سازمان معلمان ایران خانه احزاب ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است

میرزا حسن زارع در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آنچه امروز در عرصه مدیریت نوین شهری، باید از سوی اعضای شوراهای شهر و روستا مورد ارزیابی قرار گیرد، توجه به موضوع زیباسازی شهرها و روستاها، پایبندی کامل به قوانین، آینده‌نگری و دوراندیشی، توجه به توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و رعایت استانداردها و ایمن‌سازی ابنیه‌ها، راهبرد حفظ و احیا معماری اسلامی و ایرانی، حفظ و توسعه فضای سبز و پاسداری از محیط زیست و مشارکت دادن جوانان در توسعه نشاط اجتماعی است.

وی ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر و روستا تجلی زیبایی از مردم سالاری دینی در عرصه مشارکت‌ها و شکوفایی‌های اجتماعی، فرهنگی و عمرانی است که می‏‏‌توانند در نقش حلقه ارتباط با مردم به رشد و پیشرفت و پویایی بیشتر جامعه کمک کنند و در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری گردیده، نقش‌آفرین بهترین جلوه‌های وحدت و وفاق باشند.

زارع با بیان اینکه بی شک یکی از مهم‌ترین کانون‌های تبلور مشارکت عمومی در عرصه مدیریت شهری و روستایی، شوراهای اسلامی است، عنوان کرد: مردم شریف ایران اسلامی با انتخاب نمایندگان خویش در این شوراها، عملاً وکلای خویش را برای کمک به تسریع در روند رشد و پیشرفت جای جای این مرز و بوم مقدس تعیین نموده و تأثیرگذاری و نقش آفرینی خویش را در عرصه‌های مدیریت شهری و روستایی به احسن وجه، به منصه ظهور می‌رسانند.

رئیس شورای اسلامی استان یزد اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا، همواره یکی از کلیدی ترین بخش‌ها در کمک به بالندگی و آبادانی هر شهر یا روستا بوده و هر چه اعضای این شوراها با قانونمندی، تخصص، وقت گذاری و سخت کوشی و پرهیز از تعصبات محله‌ای با دلسوزی به ایفای نقش خطیر خویش بپردازند گامی بلند و پر اثر را در تعالی منطقه خویش برداشته و به وظیفه نمایندگی خویش به درستی عمل کرده‌اند.

زارع اظهار امیدواری کرد با همدلی و سختکوشی تمامی اعضا شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استات شاهد رشد و تعالی روز افزون استان یزد باشیم.

کد خبر 6091066

دیگر خبرها

  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است