Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر فرج نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: از هشت هزار کیلومتر شبکه برق استان سه هزار کیلومتر تعویض شده است و پنج هزار کیلومتر باقی مانده نیز به کابل روکش دار تبدیل می شود.

وی خاطرنشان کرد: کابلهای خود نگهدار دارای هادی آلومینیومی و عایق پلی اتیلن شبکه ای یا  کراس لینک می باشند و برای نصب این کابل ها بر روی پایه ها نیاز به یک سیم نگهدارنده می باشد که جنس این سیم برای کابلهای فشار قوی از فولاد و برای کابلهای فشار ضعیف از آلیاژ آلومینیوم می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل توزیع برق آذربایجان شرقی یادآوری کرد: این اقدامات علاوه بر پایداری شبکه برق و زیبایی شهری از سرقت کابل که افزایش یافته است ممانعت خواهد کرد.  

وی با بیان ایینکه امسال سه هزار و ۶۵۰ تفاهم نامه همکاری برای مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف برق بین بخش صنعت و کشاورزی استان منعقد شده است، اظهار کرد: از این تعداد تفاهم نامه یکهزار و ۱۱۰ مورد مربوط به بخش صنعت و ۲ هزار و ۷۹ مورد مربوط به کشاورزی است.  

وی افزود: بر اساس این قراردادها ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال پاداش کاهش مصرف به صاحبان صنایع بخش کشاورزی و صنعت در قبض آبان ماه امسال آنها اعمال شده است.  

فرج نیا گفت: در صورت موافقت بانک های استان و ارایه تسهیلات مورد نیاز که وزارتخانه آن را تضمین می کند می توانیم بسیاری از طرح های شرکت توزیع برق استان را اجرایی کنیم یا به پایان برسانیم.

کارگاه تعمیر ترانس برق در آذربایجان شرقی افتتاح شد

فرج نیا همچنین از افتتاح کارگاه تعمیر ترانس برق در استان خبر داد و گفت: تعمیر ترانس های برق با فن آوری داخلی در کوره خشک انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۵میلیون تومان هزینه برای هر ترانس لازم است، اعلام کرد: ۲۸۰ ترانس معیوب در آذربایجان شرقی وجود دارد که در واقع با این گونه تعمیرات در استان ۶۰ درصد صرفه جویی می شود.

به گزارش ایرنا،  شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی به غیر از شهرستان های تبریز، اسکو و آذرشهر در سایر ۱۹ شهرستان استان و ۳۵ شعبه خود در حال خدمات‌رسانی به مردم است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مصرف بهینه برق شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مصرف بهینه برق شركت توزيع نيروی برق آذربایجان شرقی مصرف بهینه برق شركت توزيع نيروی برق اخبار کنکور آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: رئیس کمیسیون گمرک، حمل و نقل و لجستیک و هیئت‌ مدیره شرکت‌های حمل و نقل بین المللی استان با اشاره به مشکلات متعدد فعالان این صنف از قبیل صف انتظار در مبادی ورودی و خروجی، مشکلات متعدد در مرزها و در گمرکات و... گفت: مباحث مالیاتی یکی از دغدغه‌های اساسی فعالان این حوزه به‌ شمار می‌رود.

وی گفت: دریافت حق کمیسیون نامتعارف از شرکت‌های حمل و نقل هزینه‌های سنگین دفاتر مالیاتی و اخذ مبالغ جداگانه از بابت کارنه تیر و cmr، حاشیه سود شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی را تا حد زیادی کاهش داده است.

فتاح‌زاده با بیان این مطلب خواستار اعمال تعرفه متناسب در رابطه با اخذ مالیات از شرکت‌ها شد و گفت: بخش عمده‌ای از هزینه‌های دریافتی بابت کرایه حمل و نقل، متعلق به رانندگان است، اما متاسفانه هنگام اخذ مالیات این مبلغ، برای شرکت‌ها لحاظ می‌شود.

سید ضیاء رضوی؛ دبیر کمیسیون گمرک، حمل و نقل و لجستیک توضیحاتی در خصوص عملکرد سال 1402 کمیسیون ارائه و مشارکت حداکثری اعضاء در جلسات را به جهت تعیین اولویت ها و برنامه ریزی خواستار شد.

رضوی، ایجاد رویه واحد در شرکت های حمل و نقل بین المللی را از جمله موضوعات مهم و تاثیرگذار در حمل و نقل ذکر کرد و افزود: رقابت سالم صنفی از مهمترین مولفه های رشد بوده و در این راستا اتاق تبریز آماده است جلسات محوری در این خصوص برگزار کند، تا ضمن ارج نهادن به فعالان این حوزه، شاهد رشد چشمگیرصنعت حمل و نقل در استان باشیم.

دبیر کمیسیون مهمترین رسالت اتاق تبریز در برگزاری جلسات کمیسیون را حل مشکلات فعالان گمرک و حمل و نقل عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در سال گذشته پرونده های مالیاتی شرکت های حمل و نقل بین المللی طبق نظر بخش خصوصی که در جلسه کمیسیون عنوان شده بود، بررسی و صورت گرفت.

 در ادامه این جلسه نمایندگان شرکت‌های حمل و نقل، با نقد فرایند اخذ مالیات از مجموعه‌های خود، خواستار تعیین مالیات بر اساس میزان سود واقعی شده و مقرر شد بررسی موضوع در جلسه آتی با نمایندگان سازمان امور مالیاتی برگزار شود.

دیگر خبرها

  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • شکوفا شدن درختان میوه در اهر به وقت بهار + فیلم