Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا علی فتح اللهی روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهر صنعتی رشت با بیان اینکه ریشه اغلب ناهنجاری های اجتماعی در بیکاری است، خاطر نشان کرد: ضروریست تا برنامه ریزیهای لازم برای اشتغالزایی انجام دهیم و به همین منظور  استفاده از ظرفیت شهر صنعتی رشت برای تحقق این مهم اهمیت دارد.

وی بیان داشت: برای موضوع روشنایی معابر شهر صنعتی رشت نیز ضروریست تا نشست چهارجانبه ای با حضور نمایندگان فرمانداری، برق منطقه ای، توزیع برق و شهر صنعتی گذاشته و این مهم نیز بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزانه ۲۲ هزار کارگر شهر صنعتی از این مسیر تردد می کنند و بخشی از مواد اولیه و کالاهای تولیدی ۱۷۰ واحد فعال شهر صنعتی نیز از همین جاده جابه جا می شود .

شهر صنعتی رشت در سال ۱۳۵۳ تاسیس شد ؛ طبق مصوبات اولیه در وسعتی به میزان دو هزار و ۲۸۸  هکتار طراحی و ۵۲۰ هکتار آن آماده‌سازی و بخش عمده‌ای به متقاضیان واگذار  شد.  در حال حاضر براساس آمار ۴۰۰ واحد صنعتی در آن استقرار دارند .

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اقدام عملی در تحقق شعار سال مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید اظهار داشت: وظیفه سنگینی بر عهده ماست لذا باید به گونه ای اقدام شود شعار سال را عملیاتی کنیم.

فرماندار رشت با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی نیروی توانمند و ارزشی بود که کل زندگی خود را تا لحظه شهادت برای خدمت به جامعه تقدیم کرد.سردار سلیمانی از خانواده و علایق شخصی خود گذشت و تمام وقت خود را برای خدمت رسانی گذاشت و ناجوانمردانه به دست دشمنان ترور شد.

وی این سردار شهید را بهترین الگو برای ما مسئولان در جهت خدمت رسانی به مردم عنوان و تصریح کرد: ولایت مداری، روحیه انقلابی و مردمی بودن از جمله ویژگی های بارز سردار سلیمانی است.

وی با تاکید بر این مطلب که باید از فرصت های خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم، خاطر نشان کرد: امام حسین (ع) می فرماید، حل مشکلات مردم به دست شما نعمت های خداوند است ، هیچ وقت از این نعمت ها خستگی را احساس نکنید و به زبان نیاورید.

برچسب‌ها رشت گیلان بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان بنیاد شهید و امور ایثارگران رشت گیلان بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور شهر صنعتی رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

محسن داوری فرماندار مشهد گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ قطعه زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در بینالود اختصاص یافته که ۱۰۰ قطعه زمین از این تعداد برای طرح جوانی جمعیت امروز میان خانواده‌های واجد شرایط دارای چهار فرزند قرعه کشی شد.

او افزود: پارسال نیز بیش از ۶۰۰ قطعه زمین به طرح نهضت ملی مسکن شهر ملک آباد اختصاص یافت و به متقاضیان واگذار شد که متاسفانه هنوز ۳۶۰ متقاضی پی ریزی یا همان فونداسیون این واحد‌ها را آغاز نکرده اند.

فرماندار مشهد ادامه داد: طی ۲۳ سال گذشته متاسفانه زمین در شهر ملک آباد برای طرح‌های مسکن دولت‌های گذشته تامین نشده بود که با اهتمام ویژه این دولت ۲۳ هکتار زمین در قالب ۲ پهنه به محدوده شهر ملک آباد الحاق شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • تامین منافع متقابل در تعامل ایران و کشور‌های آفریقایی
  • رئیسی: ایران در تعامل با کشورهای آفریقایی تامین منافع متقابل را دنبال می‌کند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟