Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: خوشبختانه با همراهی همه مردم، کسبه و بازاریان در حال حاضر تمام شهرستان‌های استان از وضعیت نارنجی خارج شده و هم‌اکنون در وضعیت زرد هستیم. - اخبار استانها -

محمدابراهیم زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، از کاهش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونایی در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه با همراهی همه مردم، کسبه و بازاریان در حال حاضر تمام شهرستان‌های کردستان از وضعیت نارنجی خارج شده و هم‌اکنون در وضعیت زرد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه باید مردم همچنان تا ریشه‌کنی ویروس کرونا، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: در حال حاضر محدودیتی بابت ترددهای بین شهرستانی در سطح استان نداریم منتها تردد از سایر شهرستان و استان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی به کردستان ممنوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت 21 الی 4 بامداد در سطح استان لغو و برداشته شده است، تصریح کرد: فعالیت کارمندان دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون شهرداری، آب، برق و گاز باید به روال قبل و همه آنان حضور داشته باشند اما ادارات و دستگاه‌های غیرضروری با دوسوم کارمندان فعالیت می‌کنند.

‌طرح شهید سلیمانی در استان‌ها‌| ‌چشمِ امید مردم به برکات و دستاوردهای طرح "حاج قاسم" در استان کردستان است + فیلم طرح شهید سلیمانی روند شیوع بیماری را کنترل کرد؛ کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا در کردستان

وی با ذکر اینکه محدودیت فعالیت گروه‌های چهار در شهرستان‌های با وضعیت زرد استان تا زمان خارج شدن و سفیدشدن وضعیت همچنان ادامه دارد، افزود: برگزاری هرگونه همایش و مراسمات اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های پربرخورد همچون کشتی، رزمی و... و قهوه‌خانه‌ها در کردستان ممنوع است.

زارعی با تاکید بر اینکه مردم برای حفظ وضعیت کنونی و پیش بردن وضعیت نارنجی به سمت سفید از دورهمی‌های خانوادگی به‌جد خودداری کنند، اظهار کرد: از زحمات همه مدافعان سلامت و اصحاب رسانه کردستان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/481/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وضعیت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت۲ وقف جدید در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد کاروند صبح چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران از ثبت دو وقف جدید در شهرستان مریوان خبر داد و اظهار کرد: واقف خیر اندیش ملأ محمد زبردست یک دانگ از شش دانگ یکباب مغازه واقع در ۴ راه اصلی مریوان با مساحت ۶ متر با نیت هزینه‌های مسجد ویس قرنی شهر مریوان وقف کرد که به عنوان اولین وقف سال ۱۴۰۳ شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین واقف خیر اندیش جبار فاتحی یک باب مغازه با حق سرقفلی واقع در شهر مریوان به مساحت ۷ متر مربع را با نیت مساجد شهر مریوان وقف کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با اعلام تعداد وقف‌های جدید سال ۱۴۰۲ گفت: در سال گذشته ۷۸ وقف جدید در استان کردستان به ثبت رسید که از این تعداد ۳۱ مورد مربوط به شهرستان سقز، ۱۹ مورد شهرستان مریوان، ۱۲ مورد شهرستان بیجار و چهار وقف نیز در شهرستان بانه به ثبت رسیده که بیش از ۹۰ درصد نیات وقف‌های ثبت شده برای مساجد استان بوده‌اند.

حجت‌الاسلام کاروند با اعلام آمار وقف‌های استان کردستان گفت: در کردستان ۲ هزار و ۵۲۹ موقوفه وجود دارد که ۲ هزار و ۴۰۲ وقف متصرفی و ۱۲۷ موقوفه غیر متصرفی است. همچنین ۲۰ هزار و ۹۵ رقبه متصرفی، ۲۰ هزار و ۷۹۷ رقبه غیرمتصرفی و ۱۲۲ رقبه اشتراک التولیه در کردستان وجود دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان ادامه داد: از آمار ۲ هزار و ۵۲۹ موقوفه کردستان ۷۴۶ موقوفه، یک‌هزار و ۶۵۳ مسجد ،۳۷ حسینیه، ۳ زینبیه، ۱۵ تکیه ،۷۱ آرامستان و یک دارالقرآن به چشم می‌خورد.

کد خبر 6087184

دیگر خبرها

  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان