Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیر سلامت کار استان یزد با اشاره به فعالیت ۴۰۰ مرکز عرضه قلیان در یزد گفت: با توجه به خطرآفرینی این مراکز در زمینه شیوع کرونا، تمام آنها تعطیل شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، وحید جعفری دقایقی قبل در وبینار مدیریت و کنترل کوید 19 که با موضوع تجربیات و دستاوردهای نظام سلامت استان یزد در حال برگزاری است با بیان اینکه وقتی بخواهیم سلامت محیطی را بررسی کنیم باید به شاخصه‌های آن محیط هم توجه کنیم اظهار داشت: یزد با وجود آب و هوای گرم، سومین استان مهاجرخیز کشور است و معادن بسیار زیادی دارد که سبب جذب مهاجر نیروی کار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین یزد به عنوان قطب توریسم سلامت و گردشگری تاریخی و فرهنگی کشور هم شناخته می‌شود که همین موضوع سبب شده شرایط یزد ویژه باشد.

مدیر سلامت کار استان یزد خاطرنشان کرد: در فاز صفر و زمانی که در حال ورود به فاز بیماری بودیم، دوره‌های آموزشی را ویژه همه عوامل داخلی حوزه سلامت انجام شد و با توجه به اینکه دستورالعمل‌هایی خاصی نداشتیم خودمان اقدام به تدوین این موارد کردیم.

جعفری ادامه داد: در ابتدای امر سعی کردیم مشارکت بین بخشی را در استان جلب کنیم و آموزش عمومی و مجازی را هم به صورت مرتب در دستور کار قرار دادیم و در شبکه‌های اجتماعی استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه بسته‌های آموزشی خاصی هم ویژه صنایع و معادن تهیه و در اختیار آنها قرار گرفت گفت: یکی از شاخصه‌های موفقیت ما این است که با وجود عدم تعطیلی هیچ یک از واحدهای صنعتی و معدنی، ما مورد خاصی در این حوزه نداشتیم.

دستگیری باند شبیخون به میراث چند میلیون ساله جنگل‌های هیرکانی / دود قلیان به چشم سرخدار هم می‌رودفیلم| مقابله پلیس با عرضه زیرزمینی قلیان در ایام کروناییفرودگاه نه؛ قلیان استقلالی‌ها از تهران به قطر برده شده بود

مدیر سلامت کار استان یزد بیان کرد: بازرسی از واحدهای صنعتی و معدنی، غربالگری مستمر شاغلین در واحدهای صنعتی و معدنی از جمله اقدامات بسیار خوبی بود که در این ایام رخ داد و سبب کنترل بیماری در این واحدها شد.

جعفری خاطرنشان کرد: 400 واحد عرضه قلیان در استان یزد فعالیت می‌کردند که به دلیل خطرناک بودن فعالیت آنها در زمان شیوع کرونا، تمام این واحدها به صورت کامل تعطیل شدند.

وی بیان کرد: ما هر هفته آزمون‌های جامعی در استان داشتیم که با نظارت‌های صورت گرفته این آزمون‌ها با کمترین مشکل در حوزه رعایت پروتکل‌ها برگزار شدند.

مدیر سلامت کار استان یزد افزود: 1467 مدرسه در سطح استان یزد داشتیم که حداقل سه نوبت از این مدارس بازدید به عمل آمد تا بتوانیم بیماری را کنترل کرده و جلوی مشکلات را بگیریم.

انتهای پیام/781/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سلامت کار استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم برای خرید طلا

امتداد - طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بیست و دومین جلسه حراج شمش طلا سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور فعالان صنعت طلا و صادرکنندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد.

در این جلسه ۲۳۰ کیلو گرم شمش طلا استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار توسط صادرکنندگان عرضه شد که از این مقدار ۷۹ کیلوگرم معامله شد. میانگین قیمت شمش طلای معامله شده در این جلسه، ۴ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان به ثبت رسید.

لازم به ذکر است، طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

تسنیم در گزارشی نوشت: براساس تازه‌ترین خبری که از مرکز مبادله ایران منتشر شده، با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد. با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • یک رواشناس اجتماعی بیان کرد؛ رواج قلیان در ایران نتیجه کم کاری وزارت بهداشت
  • انتقاد یک رواشناس اجتماعی بیان کرد؛ رواج قلیان در ایران نتیجه کم کاری وزارت بهداشت
  • آیا قلیان در کاهش استرس تأثیر دارد؟
  •  کاهش استرس یا تلقین؟
  •  کاهش استرس با قلیان جنبه تلقینی دارد
  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • تصاویر آتش‌سوزی شدید 100 ملک در امامزاده ابراهیم
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو
  • هجوم برای خرید طلا