Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن از هفته ششم لیگ برتر ایران، چندی قبل به علت ابتلای تعدادی از اعضای این تیم اصفهانی به ویروس کرونا و احتمال مبتلا شدن بازیکنان و عوامل تیم پرسپولیس - که در شرف حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود - به این ویروس، لغو شد. این اتفاق در شرایطی صورت گرفت که قبل از این دیدار، ذوب آهن با تعداد مبتلایان بیشتر مقابل شهرخودرو بازی کرده بود، ولی در دیدار با پرسپولیس با وجود مبتلایان کمتر، سازمان لیگ دستور به لغو بازی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بعد از گذشت چندین روز از این اتفاقات، اکنون پرونده این دیدار راهی کمیته انضباطی شده است و طبق اظهارات متولیان امر در فدراسیون و سازمان لیگ، اتهاماتی به این تیم اصفهانی وارد است و این باشگاه باید از خود دفاع کند. جلسه رسیدگی به این پرونده، روز دوشنبه ۸ دی در فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود و نمایندگان سازمان لیگ و ستاد مقابله با کرونا هم همراه با نمایندگان ذوب آهن حضور خواهند داشت.

طبق برنامه سازمان لیگ، دیدار معوقه پرسپولیس و ذوب‌آهن قرار است ۱۰ دی برگزار شود، اما این اتفاق به نتیجه بررسی کمیته انضباطی بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: رامین رضاییان و پرسپولیس؛ روایت روزنامه قطری از آینده مدافع ایران

 اتهامات ذوب آهن چیست؟

علت اصلی تشکیل این پرونده مربوط به اظهاراتی است که مربیان، مدیران و بازیکنان ذوب آهن قبل از بازی انجام دادند و اعلام کردند که در صورت برگزاری مسابقه، پرسپولیس به ویروس کرونا مبتلا خواهد شد و به خاطر این موضوع، سازمان لیگ لغو این دیدار را به جان خرید تا ریسک ابتلای پرسپولیسی‌ها با توجه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا از بین برود.

اکنون کمیته انضباطی روز دوشنبه به بررسی این مساله می‌پردازد که آیا مسئولان بهداشتی و پزشکی باشگاه ذوب آهن در اجرای مقررات بهداشتی قصور کرده‌اند و در نتیجه کل تیم ذوب آهن - مطابق ادعای مربی، بازیکن و مدیر باشگاه - به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند یا خیر؟

در صورتی که اسناد ارائه شده از سوی این باشگاه مبنی بر اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی کافی و مورد تایید ستاد مقابله با کرونا باشد، به پرونده اظهارات کربکندی، رضایی و حدادی‌فر رسیدگی خواهد شد که بر چه اساسی پرسپولیس را قبل از برگزاری لیگ قهرمانان آسیا به مبتلا شدن به کرونا، تهدید کرده‌اند؟

در واقع یکی از عوامل لغو این بازی، اصرار‌ها و اظهارات بیش از حد مسئولان و عوامل تیم ذوب آهن بود که باعث نگرانی افکار عمومی و پذیرش لغو بازی و از بین بردن ریسک برگزاری مسابقه از سوی سازمان لیگ شد. حالا بعد از تکمیل مدارک و ارائه گزارش از سوی سازمان لیگ، کمیته انضباطی به صحت و سقم اظهارات و مدارک این باشگاه رسیدگی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، یکی از سوالات در این پرونده، احتمال ۳ بر صفر شدن بازی در صورت مورد تایید قرار نگرفتن مدارک و اظهارات مسئولان ذوب آهن است، اما از سوی دیگر مسئولان این باشگاه می‌گویند با توجه به اینکه سازمان لیگ دستور به لغو این مسابقه داده، اعلام شکست ۳ بر صفر ذوب آهن بدون برگزاری بازی، مورد پذیرش این باشگاه نیست.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس ذوب آهن کمیته انضباطی سازمان لیگ ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟

اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش‌وپرورش سوم اردیبهشت اعلام شد که بنابر اظهارات معاون وزیر آموزش و پرورش، سه برابر ظرفیت جذب در آموزش و پرورش، در آزمون پذیرفته شده‌اند که این افراد برای مرحله «ارزیابی تکمیلی» و گزینش می‌توانند از امروز (پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳) حداکثر به مدت چهار روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند.

«ارزیابی تکمیلی و گزینش» شامل بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام، معاینات پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، سنجش و ارزیابی تکمیلی است.

حمید طریفی حسینی معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش پیش از این گفته بود که طبق برنامه ریزی انجام شده فرآیند «ارزیابی تکمیلی» شرکت‌کنندگان قرار است تا پایان اردیبهشت ماه به سرانجام برسد و اواسط خردادماه نیز «نتایج قطعی» و نهایی آزمون توسط سازمان سنجش اعلام و در نهایت حدود ۲۸ هزار نفر به کادر آموزشی در دوره ابتدایی جذب شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال فرآیند ارزیابی در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی کوتاه‌تر شده است؛ زمان تشکیل پرونده ارزیابی تکمیلی و بررسی «اسناد امتیاز آور» و بخشی از امور گزینش و بررسی‌های پزشکی بلافاصله پس از اعلام نتیجه اولیه و در زمان مراجعه به اداره کل آموزش‌وپرورش انجام می‌شود و در صورت تکمیل شدن پرونده، به حوزه ارزیابی معرفی و گروه‌های ارزیابی حرفه‌ای کار ارزیابی تکمیلی را انجام می‌دهند.

وی زمان تعیین شده برای جذب و استخدام و سازماندهی پذیرفته‌شدگان نهایی در مدارس را اوایل تیرماه اعلام و گفته بود: ابلاغ آنها و سازماندهی معلمان رسمی در مدارس دوره ابتدایی نیز در تیرماه انجام می‌شود تا نیازسنجی دقیق از کمبود نیروی انسانی بدست و به تفکیک استان، منطقه و مدرسه در طول تابستان کمبود‌ها بررسی، جبران و از ابتدای مهر بدون مشکل وارد مدارس شوند.

زمان برگزاری دوره‌های ضمن خدمت این معلمان نیز بلافاصله بعد از تشکیل پرونده استخدامی در اواخر خرداد ماه انجام می‌شود، کار آموزش پذیرفته‌شدگان از طریق دانشگاه فرهنگیان دنبال و دوره آموزشی به صورت فشرده از تابستان آغاز می‌شود و در صورت نیاز در حین خدمت نیز از مهرماه کار آموزش معلمان جدیدالاستخدام، ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

tags # معلم ، آزمون استخدامی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟