Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا، در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا، در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

این رویداد بین‌المللی قرار بود اسفند ۱۳۹۹ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شود که شیوع بیماری کرونا برگزاری آن را به سال آینده موکول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که جشنواره دوازدهم با استقبال گسترده انیماتورهای ایرانی و خارجی روبرو شده است به‌ نحوی در مجموع بیش از ۱۶۰۰ اثر پویانمایی از ایران و ۸۴ کشور جهان در اختیار دبیرخانه دایمی این رویداد قرار گرفت که از این میان ۵۵۰ اثر به هنرمندان ایرانی و ۱۰۶۰ اثر به هنرمندان خارجی اختصاص داشت.

دبیرخانه جشنواره در همین حال درباره‌ تعویق این رویداد هنری توضیح داده است: با توجه به تجربه‌های نه‌ چندان موفق برگزاری مجازی رویدادهای سینمایی در جهان، اهمیت رعایت حق مولف و قانون کپی‌رایت از سوی کانون و درعین حال توجه به استانداردهای نمایش فیلم از برگزاری جشنواره به‌صورت مجازی خودداری و تلاش می‌کنیم این جشنواره را در سال ۱۴۰۰ برگزار کنیم.

این دبیرخانه همچنین یادآور شده است که مجموعه‌ای از بهترین فیلم‌های پویانمایی سراسر جهان برای نمایش در اختیار جشنواره دوسالانه پویانمایی کانون قرار گرفته است ضمن این‌که ۲ جلد کتاب تخصصی ویژه این رویداد در حال ویراستاری است و برنامه‌ریزی نشست‌های تخصصی نیز صورت گرفته بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بین المللی سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

کد خبر 6089604 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود