Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، عیسی علیزاده روز شنبه در نشست خبری رویداد ملی-دانشجویی سردار قاسم سلیمانی که به صورت برخط برگزار شد، افزود: سال گذشته با شهادت سردار سلیمانی به این نتیجه رسیدیم که جامعه دانشگاهی می تواند به خوبی شخصیت سردار شهید را به تصویر بکشد.

وی ادامه داد: هدف ما معرفی صحیح و درست شخصیت سردار سلیمانی با استفاده از فضای ادبی است که دانشجویان می توانند در آن نقش موثری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده عنوان کرد: در این رویداد ملی اساتید داخلی و بین المللی از طریق فضای مجازی شرکت می کنند و اگر معرفی درستی از شخصیت از شخصیت سردار سلیمانی داشته باشیم می توان او را به عنوان الگوی دینی و ایرانی به جهان نشان داد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در حوزه هنری نتوانستیم شخصیت های ملی، دینی و مذهبی را به خوبی به تصویر بکشیم و نیاز است ظرفیت ها را دخیل کنیم.

مهلت ارسال آثار تا ۸ دی ماه

مهدی عباسی سرپرست سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در این نشست خبری گفت: شهادت سردار سلیمانی بزرگی نه تنها در حوزه سیاسی بلکه در حوزه فرهنگی نیز اتفاق بزرگی بود. مخاطب اصلی این برنامه دانشجویان و اساتید هستند و رویداد در دو بخش پژوهشی و فرهنگی و هنری از ۱۳ دی ماه آغاز می شود.

وی با بیان اینکه همایش علمی و پژوهشی ۲۱ بهمن با حضور اساتید و دانشجویان برگزار و ۳۰ مقاله در این همایش ارائه خواهد شد، ادامه داد: ۱۳ دی ماه به نوعی شروع رسمی رویداد ملی و دانشجویی سردار سلیمانی است و تا ایام دهه فجر ادامه دارد.

عباسی گفت: همچنین روی محورهایی همچون مولفه مقاومت، سیره مدیریتی سردار سلیمانی، اسطوره شناسی مقاومت، الگو سبک زندگی، نقش سردار در طرح های منازعه منطقه ای، وصیت نامه سردار، مبانی جامعه شناسی سردار تمرکز شده است.

عباسی اضافه کرد: فراخوان آثار ادبی و هنری هفته آینده اعلام خواهد شد، تعداد رویدادها در قالب این برنامه قابل توجه است و از هفته آینده تا پایان دهه فجر بیش از ۳۰ برنامه با محوریت سردار سلیمانی برگزار می‌شود. در واقع در زمینه بزرگداشت سردار سلیمانی، جهاد دانشگاهی با فراوانی برنامه‌ها مواجه است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال مقالات تا ۸ دی ماه است، اظهار داشت: با توجه به اینکه معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی سامانه ای را طراحی کرده، دانشجویان می‌توانند آثار خود را از طریق این سایت ارسال کنند و مهلت ارسال آثار هنری تا پایان دی ماه است.

برچسب‌ها سازمان جهاد دانشگاهی دانشجو قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی دانشجو قاسم سلیمانی سازمان جهاد دانشگاهی دانشجو قاسم سلیمانی اخبار کنکور جهاد دانشگاهی سردار سلیمانی دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است