Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابایی کارنامی به روحیه جهادی نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: آمادگی کامل داریم از اهداف راهبردی کمیته امداد حمایت جدی داشته باشیم.

گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «علی بابایی کارنامی» امروز(5دی) در نشست با حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران ضمن تحسین اقدامات شایسته این نهاد حمایتی در بحث محرومیت زدایی و توانمندسازی مددجویان، گفت: دولت مکلف به حمایت از اقشار ضعیف و تأمین کالاهای اساسی برای آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی طرح تامین کالاهای اساسی برای محرومین را از ابتدای مهر ماه نفری ۱۲۰ هزار تومان تصویب کرد و  دولت را موظف به پرداخت کرده و تا اسفند ماه سال جاری تداوم دارد.

 

وی، افزود: دولت موظف شد از ابتدای برنامه ششم توسعه دریافتی مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد را افزایش و به  ۲۰ درصد حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار و تامین اجتماعی برساند.

 

بابایی کارنامی یادآور شد: بحث حمایت از افزایش مستمری دانشجویان، وام ازدواج از ۵۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون در قالب ۵ الی ۷ ساله را پیشنهاد دادیم تا حمایت به اقشار آسیب پذیر جامعه صورت بگیرد.

 

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه بیش از ۳ هزار خانوار مددجویان کمیته امداد مازندران فاقد مسکن هستند آیا مجلس کمکی می‌تواند داشته باشد؟ بیان کرد: آمادگی کامل داریم از اهداف راهبردی کمیته امداد حمایت جدی داشته باشیم.

 

بابایی کارنامی با توجه به سوابق روشن کمیته امداد از کار جهادی کمیته امداد حمایت می کنیم، اذعان کرد: ما از کار جهادی حمایت خواهیم کرد منویات رهبری توجه به محرومیت زدایی و حمایت از اقشار آسیب پذیر بوده است، تلاش و جهاد فروانی در استان در  این حوزه صورت گرفته است.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: سخنگوی کمیسیون اجتماعی علی بابایی کارنامی تامین کالاهای اساسی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی کمیته امداد بابایی کارنامی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد

 

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند ومعلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

عسکری نژاد افزود: ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

 

دیگر خبرها

  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود / ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه این کارگران نیاز است + فیلم
  • بابایی کارنامی : درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود + فیلم
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • مجلس یازدهم در نظارت ضعیف بود
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت