Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرامرز سپری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون برق ۳۵ روستا به طور کامل قطع است و ۱۵ روستا نیز به دلیل ۲ فاز بودن خطوط توزیع با فشار ضعیف برق مواجه هستند.

وی بیشترین میزان مشکلات برق را مربوط به بخش هزارجریب نکا ، یانسر بهشهر ، هزارجریب گلوگاه ، کیاسر ساری و لفور سوادکوه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اعلام این که تمامی این روستاها در مناطق سخت گذر واقع هستند ، افزود: متاسفانه با وجود حضور اکیب های عملیاتی تعمیر خطوط، امکان دسترسی به نقاط آسیب‌دیده وجود ندارد.

سپری گفت : هم اکنون چندین اکیپ تعمیر خطوط توزیع در برف سنگین گرفتار هستند و از مجموعه راهداری و دیگر بخش‌ها می‌خواهیم که هرچه سریع‌تر به کمک ماموران شرکت توزیع رفته تا هم آنها از این گرفتاری نجات یابند و هم عملیات اتصال شبکه انجام شود.

وی علت اصلی قطعی و مشکلات خطوط توزیع برق را شکستگی شاخه های درختان جنگلی عنوان کرد و افزود : با وجود اینکه پیش از فصل سرما اقدام به شاخه زنی در اغلب مناطق کردیم، اما هنوز بخش قابل توجهی از خطوط توزیع از دل جنگل عبور می کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: از مجموعه مدیریت بحران تقاضا داریم تا مجوز شاخه‌زنی بیشتر را برای ایمنی خطوط توزیع صادر کنند.

سپری همچنین از شکستگی چند تیر برق در مناطق بالا دست خبر داد و افزود : هنوز اطلاع دقیقی از میزان خسارت در دست نیست و باید تا پایان عملیات منتظر ماند.

وی  پیش بینی کرد که در صورت بازگشایی راه ها و همچنین مسیرهای جنگلی تا اواخر امروز برق بخش زیادی از روستاها وصل شود.

بارش برفی که از اواخر روز پنجشنبه در مازندران آغاز شد و تا بامداد شنبه ادامه داشت سبب بسته شدن تعدادی راه روستایی شد و ارتفاع آن هم در بعضی مناطق به حدود ۷۰ سانتی متر رسید.

برچسب‌ها انرژی برق مازندران بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق مازندران بارش برف انرژی برق مازندران بارش برف اخبار کنکور خطوط توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از وصل‌شدن آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق تحت تأثیر سیلاب استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  زیرکوه، مهدی دوستی صبح امروز در بازدید از مناطق سیل زده زیرکوه اظهار داشت:  16 روستا و 14 پاسگاه مرزی با جمعیت متأثر 7200 نفر درگیر پیامدهای سیلاب شدند که در حال حاضر مشکل آب شرب این روستاها به صورت موقت برطرف شده است.

وی ادامه داد: اکیپ‌های عملیاتی از مرکز استان و شهرهای همجوار در کنار اکیپ های مستقر در شهرستان زیرکوه در سه شبانه روز بصورت مستمر تلاش نموده و با توجه به خرابی جاده های مواصلاتی و خساراتی که برای شبکه برق شهرستان پیش آمد، آبدار شدن روستاها با مشکلاتی همراه شد که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران قطع آب روستاها مرتفع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با بیان اینکه کارشناسان شرکت در حال برآورد خسارات ناشی از سیلاب به صورت دقیق هستند تصریح کرد: حدود 50 کیلومتر از خطوط انتقال نیاز به اصلاح خط و تعمیق و تعویض لوله دارند و برآورد خسارت حدود 50 میلیارد تومان می باشد. باید برخی از خطوط انتقال آسیب دیده به صورت ویژه اصلاح گردد تا در تابستان مشکلی برای تأمین آب شهروندان نداشته باشیم.

وی ادامه داد: حساس ترین خط آسیب دیده، 8 کیلومتر لوله 300 جی آرپی بمرود_ حاجی‌آباد است که به صورت کامل از بین رفته است، ضمن اینکه خطوط انتقال مجتمع آهنگران هم به صورت جدی آسیب دیده است.

مدیرعامل آبفای استان خراسان جنوبی تأکید کرد: در حال حاضر آب موردنیاز شهروندان تنها از یک خط تأمین می‌گردد، لذا اصلاح این خطوط قبل از  تابستان بسیار حیاتی خواهد بود.

انتهای پیام/250/

دیگر خبرها

  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • رنگین شدن سفر‌ه ها با رویش گیاهان در مناطق کوهستانی مراغه
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب