Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان صبح شنبه در مراسم استقبال از شهدای گمنام در رفسنجان اظهار داشت: امروز شرایط کشور به مانند دوران دفاع مقدس است، در هشت سال جنگ تحمیلی اجازه ندادیم یک وجب از این خاک به دست دشمن بیافتد و امروز نیز سنگر امنیت و حفاظت از جان مردم بر عهده مدافعان سلامت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه ما مدیون کادر درمان و بهداشت هستیم که در این دوران سخت بیماری منحوس کووید ۱۹ از جان خود گذشتند، افزود: این بیماری با رشادت و زحمات طاقت فرسای کادر درمان عزیزمان در وضعیت قابل کنترل است.

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش اظهار کرد: ارتش به محض شیوع کرونا در کشور وارد میدان شد و با برپایی ایستگاه‌های پایش و غربال گری در سراسر استان فعالیت خود را آغاز کرد و ۲۸ ایستگاه در شهرستان‌ها استان بر پا شد و قریب به ۵۰ هزار نفر در سطح شهرها مورد پایش قرار گرفتند.

غلامعلیان اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی در آمادگی کامل قرار دارد و با راه اندازی نقاهت خانه‌ها و استراحتگاه خدمات ادامه دارد.

وی گفت: در محضر شهدا قسم یاد می‌کنیم تا جان در بدن داریم در راه دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ذره‌ای کوتاهی نمی‌کنیم و کشتی انقلاب اسلامی را به مقصود برسانیم.

کد خبر 5104983

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران رفسنجان شهید گمنام ویروس کرونا بارش برف شیراز قاسم سلیمانی کرمانشاه گرگان آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران روز پرستار شیوع کرونا شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/دفاع جانانه مجری شبکه نروژی از مردم فلسطین

مجری یک شبکه نروژی در مقابل سخنگوی رژیم صهیونیستی که مدعی شده بود ارتش اسرائیل «انسانی‌ترین» ارتش تاریخ است! دفاع جانانه‌ای از مردم فلسطین کرد.

به گزارش ایسنا،  یاما ولاسمال، مجری شبکه "NRK" نروژ در واکنش به این ادعای سخنگوی اسرائیلی گفت: به مردم می‌گویید به مناطق امن بروند اما نیروهایتان آن منطقه را بمباران می‌کنند؛ شما حتی به سمت افرادی که با پرچم سفید بودند تیراندازی کردید.

منبع: ایرانیک تی وی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • ببینید/دفاع جانانه مجری شبکه نروژی از مردم فلسطین
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • بازدید هیئت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • تعلیم و تربیت یکی از مهمترین مسائل روز ارتش است