Web Analytics Made Easy - Statcounter

کبیر گفت: از ظرفیت های مشارکت های مردمی برای حمایت از طرح شهید سلیمانی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد جواد کبیر» ظهر امروز (شنبه 6 دی) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی یکی از مهمترین رویکردها آن ارائه خدمات پیش بیمارستانی و کنترل وکاهش بار بیماران به مراکز درمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: در 11 ماهه گذشته به این نتیجه رسیدیم که اگر بار بیماران در مراکز درمانی کنترل نشود با مشکل رو به رو می شویم و لذا با هماهنگی سپاه پاسداران این طرح در نظر گرفته شد.

 

کبیر با بیان اینکه یک هزار و 200 میلیارد تومان اجرای این طرح در کشور هزینه در برداشت، افزود: یک سری چالش ها در اجرای این طرح وجود داشت که رفع شده است ولی به لحاظ تجربه در استان می دانیم نیاز است که ساز و کار اقتصادی برای این طرح به وجود بیاید.

 

وی افزود: از ظرفیت مشارکت های مردم می توانیم برای اجرای هر چه بهتر طرح استفاده کنیم و بتوانیم شیب شیوع کرونا را متوقف کنیم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟

به گزارش صدای ایران از ایسنا،حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

دیگر خبرها

  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»