Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@12:34:27 GMT

جمع استقلالی‌های شهر خودرو جمع شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۹۸۷۶

جمع استقلالی‌های شهر خودرو جمع شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)؛ امید روانخواه هافبک اسبق استقلال که در این فصل هدایت تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد را بر عهده داشت به کادر فنی تیم فوتبال شهر خودرو اضافه شد و قرار است عصر امروز معارفه او انجام شود.

این تصمیم شاید به جهت حرکت عجیب و ضربه غافل‌گیر کننده به توپ علی‌اصغر قربانعلی‌پور، یکی از دستیاران کلیدی سید مهدی رحمتی در جریان دیدار با آلومینیوم، و محرومیت او تا اطلاع ثانوی گرفته‌شده باشد اما به‌هرحال نتایج شهر خودرو تا به اینجا چندان راضی‌کننده نبوده و باید دید آیا ورود روانخواه به اعضای کادر فنی در کنار نوازی و سامره می‌تواند درروند تیم مؤثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در حال حاضر شهر خودرو در پایان هفته هشتم تنها با هشت امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد، جایگاهی که برای این تیم به‌عنوان یکی از چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان در فصل گذشته، به هیچ وجه نمی‌تواند قابل‌قبول باشد.

هومن جعفری کد خبر: 1085384 برچسب‌ها امید روانخواه شهرخودرو مشهد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امید روانخواه شهرخودرو مشهد شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام با تغییرات مدیریتی رخ داده در باشگاه استقلال، این تیم سرپرست جدید خود را هم شناخت و آتیلا حجازی پیشکسوت آبی‌ها روی نیمکت شماره یک تیم محبوبش به عنوان سرپرست خواهد نشست.

حجازی روز جمعه برای اولین بار در تمرین استقلال به عنوان سرپرست حضور پیدا کرد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت. هواداران استقلال که در کمپ مرحوم ناصر حجازی حضور یافته بودند استقبال ویژه‌ای را از آتیلا انجام دادند و به او یک لقب جالب را هم سپردند.

استقلالی‌ها آتیلا را با لقب «یادگار اسطوره» مورد تشویق قرار دادند و همین موضوع با واکنش او که رفتن به سمت سکو‌ها و دست تکان دادن بود همراه شد. فرزند ناصر حجازی که خودش هم محبوبیت خاصی بین هواداران استقلال دارد در مصاحبه‌ای که با رسانه‌ها انجام داد نیز نام پدرش را بر زبان آورد.

او گفت: «استقلال که تیم محبوب و مورد علاقه دوران بچگی من و همچنین تیم پدر من است، بی‌درنگ دوست داشتم بتوانم به این باشگاه خدمت کنم هر چند که این خدمت کوچک باشد. خوشحالم که در این باشگاه حضور دارم.»

بی‌شک حضور آتیلا حجازی روی نیمکت استقلال در بازی‌های آینده لیگ برتر می‌تواند باعث جذاب‌تر شدن این نیمکت نیز بشود. آتیلا حالا امیدوار است جام قهرمانی لیگ برتر را در پایان فصل به آغوش بکشد و در این مسیر او باید به جواد نکونام و شاگردانش کمک زیادی بکند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)