Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت بیمه نوین با توجه به هدف ارتقا و توانمندسازی شبکه فروش خود با تولید بیش از 100 ساعت محتوای آموزشی، اقدام به برگزاری دوره‌های مجازی کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و بین الملل بیمه نوین، این شرکت پس از بسترسازی ارائه آموزش مؤثر و تعامل محور در دوران کرونا، اقدام به تولید محتوای آموزشی جهت ارائه در دوره های مجازی و آنلاین خود با تکیه بر ظرفیت‌های همکاران و استادان متخصص بیمه و بازاریابی کرده است که نتیجه آن تولید 100 ساعت محتوای آموزشی در 9 ماهه ابتدایی سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارشی به نقل از اداره آموزش این شرکت، طی 9 ماهه سال جاری بیمه نوین برای سه گروه نمایندگان، کارشناسان ستاد و شعب خود بیش از 27 هزار ساعت دوره آموزشی را به صورت مجازی و با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی، در دوران کرونا ارائه داده است.
مهم‌ترین دوره‌ها و کارگاه‌های آموزش مجازی برگزار شده توسط اداره آموزش بیمه نوین در این مدت شامل دوره‌های صدور در کلیه رشته‌های بیمه، خسارت و بازدید بدنه بیمه‌های اتومبیل، کارگا‌ه‌های بازاریابی و فروش بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری، دوره‌های آشنایی با طرح‌های اتوپلاس، مجتمع مسکونی و... بوده است.
اداره آموزش شرکت بیمه نوین همچنین همکاری­‌های آموزشی گسترده‌ای با پژوهشکده بیمه داشته است و از جمله برنامه‌های آینده این شرکت در راستای آموزش کارکنان و شبکه فروش خود، بهره‌گیری از ظرفیت شبکه های مجازی و بسترهای نوین آموزشی، تولید محتوا در حوزه خسارت رشته‌های بیمه ای، تمرکز بر ارائه آموزش های تشکیل تیم فروش و ایجاد آمادگی برای شرکت در آزمون‌های صلاحیت حرفه ای صنعت بیمه است.
گفتنی است، یکی از نکات قوت شرکت بیمه نوین ایجاد و ارتقای زیر ساخت مطلوب برای ارائه آموزش‌های آنلاین و آفلاین با استانداردهای فنی قابل قبول فناوری اطلاعات به منظور برگزاری آموزش‌ها و آزمون‌ها است که کمک شایانی در استمرار فرآیند آموزش، حفظ همبستگی سازمانی و هم افزایی خدمات بیمه ای در کنار حفظ سلامت و روحیه کارکنان و شبکه فروش در دوران شیوع کرونا داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه نوین شبکه فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین با سامانه تعاملی نام

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین برای انتخاب نام نوزادان است.

علی رحمتی در گفت وگو با ایسنا، افزود: نام ها واژه هایی هستند که برای شناسایی، تشخیص و تمییز دادن افراد از یکدیگر به کار می روند و انتخاب نام یکی از دغدغه ها اصلی والدین است که همواره قبل یا بعد از تولد طفل مورد توجه آنان قرار می گیرد ، در واقع نام و نام گزینی پدیده ای فرهنگی است به عبارت دیگر، علاوه بر رویه‌های اداری تابع اقتضائات عموماً پیچیده‌ی فرهنگی می باشد تا جایی‌که در دهه اخیر با پدیده‌ی افزایش فراوانی نام های نوپدید مواجه بوده‌ایم.

وی گفت: به استناد ماده 20 قانون ثبت احوال، انتخاب نام با اعلام کننده است، برای نام گذاری یک نام ساده یا مرکب که عرفاً یک نام محسوب می شود انتخاب خواهد شد ، با توجه به اینکه ارائه خدمات در سازمان ثبت احوال به سمت ارائه خدمات تمام الکترونیک پیش می رود ، مشاوره تخصصی نام نیز در قالب سامانه جامع هوشمند با عنوان "سامانه تعاملی نام" به صورت ویژه در سامانه متمرکز ارائه خدمات ثبت احوال( سهیم) ارائه می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان افزود: این سامانه مرجع خدمات مشاوره برای نام گذاری کودکان در زمینه های مختلف و همچنین ارائه خدمات ویژه برای انتخاب نام های اصیل، زیبا با توجه به اقتضائات ملی، قومی و محلی است و باعث می‌شود ترویج نام های جدید جذاب، زیبا و نوآورانه متناسب با فرهنگ اسلامی-ایرانی صورت گیرد .

رحمتی گفت: والدین می توانند در بستر اینترنت و با گوشی تلفن همراه با مراجعه به نشانی sahim.sabteahval.ir و بخش سامانه تعاملی نام از خدمات آن بهره مند شوند .

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موزه‌های آنلاین طراحی شد
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین با سامانه تعاملی نام
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج